Miten Canon voi auttaa
Vastaamme kysymyksiisi, ratkaisemme ongelmatilanteita ja autamme tilaamaan korjaus- tai huoltoajan.
Miten Canon voi auttaa
Valitse jokin alla olevista vaihtoehdoista, jotta saat tarvitsemasi avun.
Tarkista hyvityshakemuksesi tila
Valitettavasti emme tunnista tätä hakemusnumeroa.
Varmista, että syöttämäsi hakemusnumero on oikea. Lisätietoja saat ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen cashback@claim-lookup.com tai soittamalla numeroon +358 20 366 466.
Tarkastele profiiliasi ja päivitä tietojasi napsauttamalla alla olevaa linkkiä:
Takuutiedot
Ostopaikat
Yritystili
Yritystili on avoin kaikille yritysasiakkaille, jotka käyttävät Canon-laitteita.
Tilaa korjaus tai huolto
Tulostimen sammumisongelma
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Tämä ongelma johtuu siitä, että kun tulostimeen kytketään virta, se muodostaa internet-yhteyden ulkoiseen palvelimeen. Kolmannen osapuolen palvelimesta palautettujen tietojen määrää lisättiin 30. toukokuuta alkaen.
Tulostin ei pystynyt käsittelemään tietoja, joten se sammui heti käynnistämisen jälkeen. Mallista riippuen tulostin sammuu ja käynnistyy uudelleen toistuvasti.
Kolmannen osapuolen palvelimen palauttamien tietojen määrää muutettiin 7. kesäkuuta 2022 siten, että kyseiset tulostimet pystyvät käsittelemään tietoja. Tämän ansiosta tulostimet, joita ongelma koskee, voidaan käynnistää normaalisti ja ne toimivat oikein.
Julkaisimme laiteohjelmiston, jossa on korjattu tiedonkäsittelyn hallintaa internet-ympäristön tulevien muutosten varalta.
Suosittelemme päivittämään tulostimen laiteohjelmiston uusimpaan versioon.
Tulostimen laiteohjelmiston voi päivittää verkon kautta itse laitteella tai käyttämällä päivitystyökalua, jonka voi ladata laitteen laiteohjelmistovälilehdestä. Valitse jokin seuraavista menetelmistä, kun haluat päivittää laitteesi laiteohjelmiston.
Ota yhteyttä
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Tilaa korjaus tai huolto
Pyrimme tarjoamaan parasta ja tehokkainta palvelua, kun tarvitset korjaus- ja huoltotukea. Siksi olemme käynnistäneet hiljattain ohjelman, jolla uudistamme ja otamme käyttöön uudet, luokkaansa parhaat järjestelmät Canonin huolto- / Factory Service Centre -keskuksissa.
Siirrymme parhaillaan tähän uuteen järjestelmään, ja sen vuoksi vastaaminen pyyntöihin saattaa kestää tavallista pidempään. Jos pyyntösi ei ole kiireellinen, suosittelemme, ettet lähetä tuotetta meille tämän siirtymäkauden aikana.
Olemme sitoutuneet varmistamaan, että huolto- ja korjauspyynnöt toteutetaan mahdollisimman nopeasti. Kiitos asiakkuudestasi ja kärsivällisyydestäsi tämän siirtymän aikana.
Saat uusimmat tiedot tilanteesta tältä sivulta. Arvostamme ymmärrystäsi ja yhteistyötäsi tämän siirtymäjakson aikana. Pyrimme siihen, että prosessi etenee mahdollisimman saumattomasti.
Jos tarvitset tukea nopeasti tai mietit jotakin yksittäistä tapausta, tukitiimimme on aina käytettävissä, joten ota meihin yhteyttä.
Varaa huolto
Lue lisää tarjoamistamme palveluista ja tee palvelupyyntö valitsemalla tuotteesi alta.
Huomautus:Palvelut koskevat vain tiettyjä valokuvakameroita, objektiiveja ja videokameroita.
Huolto
Voit pitää laitteet täysin toimintakuntoisina huoltopalveluilla, jotka sisältävät puhdistuksen, tarkistuksen ja säädöt.
Päivitykset
Voit kertoa entistä kiehtovampia tarinoita, kun parannat Canonin valikoitujen EOS-, Cinema EOS- ja XA/XF-kameroiden kuvaustehoa.
Tulostimien virhekoodit
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Kameroiden virhekoodit
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Canon-kauppa
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Kysymyksesi
Käytä alla olevaa lomaketta, jotta voimme määrittää kysymyksen luonteen.
Korjauksesi
Canon-kauppa
Valitse jokin alla olevista vaihtoehdoista, jotta voimme määrittää kysymyksen luonteen.