Asiakaslähtöistä tukipalvelua tuote- ja palvelukokonaisuuksien parissa
Tarjoamme asiakkaillemme laajan tuote- ja palveluportfolion digitaalisista tiedonhallinnan ratkaisuista tietoturvalliseen tulostamiseen ja dokumenttien työnkulkujen kehittämiseen. Canonin asiakas voi keskittyä huoletta omaan liiketoimintaansa, sillä koko tuote- ja palvelukokonaisuuden ylläpidosta vastaa asiantunteva tukipalvelutiimi, joka varmistaa saumattoman toiminnan ja yhteistyön aina käyttöönotosta huoltopalveluihin.
Laitteiden ja ohjelmistojen tukipalvelut koostuvat perinteisistä asiakaskäynneistä, huoltopalveluista, etäpalveluista sekä monikanavaisesta asiakaspalvelusta. Asiakkaamme saavat tukipalvelua arkisin klo 18 saakka koko Suomen alueella. Lisäksi taustalla toimii myös vahva globaali asiantuntijaverkosto.
Tukipalveluiden tiimiesihenkilönä toimii Service Support Manager Kirsi Rantapuu-Nevgi, jonka tehtävänä on huolehtia palveluiden toimivuudesta sekä asiantuntijatiimin vetämisestä.
-Koko palveluketju asiakkaan yhteydenotosta ratkaisuun saakka kulkee tiimimme asiantuntijoiden kautta. Jo heti ensimmäisestä asiakasyhteydenotosta käynnistyy tukipyynnön reititys, johon asiantuntijamme reagoivat tarpeen vaatimalla tavalla, Kirsi kertoo tiimin toiminnasta.
Tukipyyntöjen reitityksessä hyödynnetään Canonin omaa teknologiaa ja ratkaisutietokantaa, joiden avulla pystytään nopeasti päättelemään oikea tapa ratkaista palvelupyyntö.
Mikäli kyseessä on laitteen häiriötilanne, niin Canonin palveluasiantuntija saapuu asiakkaan luo suorittaakseen vaadittavat huoltotoimenpiteet tai varaosien vaihdon.
Mikäli kyseessä on ohjelmistoihin liittyvä palvelupyyntö, niin pyyntö ohjataan ohjelmistoasiantuntijalle, jossa ratkaisu toteutetaan nykyaikaisien työkalujen avulla sekä etäyhteyksiä hyödyntäen.