Canon Information Management Solutions logo

CANONIN TIEDONHALLINNAN RATKAISUT

Kehitämme ja digitalisoimme tiedonhallinnan toimintamalleja yhdessä asiakkaidemme kanssa. Haluamme ottaa vastuun kaikista organisaatioiden paperisista sekä digitaalisista dokumenttiprosesseista.
Olemme erikoistuneet tiedon tekoälyavusteiseen haltuunottoon, dokumentinhallintaan, sähköiseen arkistointiin sekä tehokkaaseen dokumenttien digitointiin palveluna.
Autamme asiakkaitamme hyödyntämään tietoa paremmin ja luomaan sen avulla arvoa omalle toiminnalleen.

Asiantuntemuksemme

Tutustu siihen, miten yhdistämme tiedonhallinnan asiantuntemuksen ja markkinoiden johtavat teknologiat, jotta voimme auttaa sinua ratkaisemaan liiketoimintasi haasteet.

Ratkaisumme

Tutustu ratkaisuihin, joita tarjoamme yrityksesi liiketoimintaprosessien automatisointiin – olipa kyse dokumentinhallinnasta, tiedon haltuunotosta tai digitointihankkeista.

Lähestymistapamme

Lue lisää Canonin tiedonhallintaratkaisuista, konsultointitavasta ja lisäarvoa tuottavista palveluista.

Digitaalisen maailman haasteet

Mullistava digitaalinen teknologia on tehnyt organisaatioista ketteriä ja parantanut tuottavuutta. Tämä kehitys on kuitenkin tuonut mukanaan uusia haasteita ja uudenlaisia odotuksia.
Work professional accessing information and services through digital devices

Digivalmiudet

Digitaalisen kulutustottumukset vahvistuvat kun kuluttajat ja asiakkaat odottavat tiedon ja palveluiden olevan välittömästä saatavilla. Uudet ostamisen tavat lisäävät nopean reagoinnin tarvetta.

Ratkaisut työn tekemisen tehokkuuteen

Työntekijät haluavat mahdollisuuden työskennellä missä tahansa ja ottaa käyttöönsä uusia työkaluja, jotka helpottavat yhteistyön tekemistä ja tehostavat työntekoa. He kaipaavat työnantajalta digitaalisia ratkaisuita jotka tarjoavat joustavuutta ja hyvän käyttökokemuksen.

Canon Information Management Solutions
Mobiel met checks

Säännökset ja vaatimuksenmukaisuus

Digitaalinen yhteiskunta ja lisääntynyt tiedon käyttö johtaa yleisen tietosuoja-asetuksen kaltaiseen uudenlaiseen lainsäädäntöön. Siksi organisaatioiden on syytä tehostaa tiedonhallinnan vaatimuksenmukaisuutta ja varmistaa turvallinen prosessien hallinta.

Lue lisää

Parempaa asiakasviestintää kokonaiskokemuksen hallinnan avulla

Tutustu siihen, miten asiakas-, käyttäjä- ja työntekijäkokemuksen yhdistävä kokonaiskokemus parantaa asiakasviestintää. Katso käytännön ohjeet yrityksille.

Tiedonhallintaa etulinjassa

Tieto, integrointi, innovaatiot: mitä tiedonhallinnassa tapahtuu?
Kysyimme tuhansilta eurooppalaisilta IT-päättäjiltä, miten heidän liiketoimintaprosessinsa kehittyvät, mitä haasteita heillä on tiedon tehokkaassa ja turvallisessa hallinnassa ja mitä esteitä uusien teknologioiden käyttöönotossa ilmenee.

Automaation valmiusindeksi

Kysyimme IT-päättäjiltä eri puolilla Eurooppaa, miten he käyttävät digitaalista teknologiaan ja automaatioita tiedonhallinnan parantamiseen – digitaalisesta dokumenttien hallinnasta edistykselliseen hyperautomaatioon. Katso, miten sinäkin voit hyödyntää helppokäyttöisiä, edistyksellisiä tiedonhallintaominaisuuksia.

Viestinnän optimointi asiakaskeskeiseksi

Muunna tekninen ja taktinen lähestymistapa hyväksi asiakaskokemukseksi.

Katso, miten Canonin tiedonhallintaratkaisut voivat auttaa sinua astumaan digitaaliseen tiedonhallinnan tulevaisuuteen.