Digitaalinen vallankumous on 2000-luvulla vaikuttanut merkittävällä tavalla siihen, miten viestimme. Joka tuutista puskeva digitaalinen viestintä on saanut kuluttajat väsymään. Pelkkään digitaaliseen lähestymistapaan luottamisen sijaan hyvin ajoitetun, merkityksellisen, massasta erottuvan ja yksilöllisen kokemuksen tuottaminen sekä toimintaan inspiroiminen on oiva tapa piristää markkinointikampanjan vaikuttavuutta ja myyntiä. On aika palauttaa painettu sana yrityksesi markkinoinnin mediavalikoimaan.
Onko printti kallis, hidas ja epätaloudellinen? Ei, päinvastoin. Digitaalisessa tarvepainamisessa yhdistyvät digitaalisen markkinoinnin kohdistamismahdollisuudet ja painotuotteiden tuntoaistiin perustuvat edut, joten saat kaoottisessa mediaympäristössä viestisi läpi tehokkaalla tavalla. Tarvepainamisen avulla voit tuottaa juuri niin monta printtituotetta kuin haluat, juuri silloin kuin haluat. Samalla hukkakappaleiden ja varastoitavan tavaran määrä vähenee, joten paperia, luontoa ja rahaa säästyy.
Olen koonnut alle viisi tapaa, joilla digitaalinen painaminen voi tuottaa yritykselle mitattavaa lisäarvoa.