Canon Ascent-ohjelma
Liiketoiminnan tukipalvelumme auttavat sinua tunnistamaan uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja vastaamaan painoalan nykyisiin ja tuleviin haasteisiin
Esittelyssä Canon Ascent -ohjelma
Tässä ovat mentorimme
Canon Ascent -ohjelman mentorointituen ansiosta saat tarvitessasi yhteyden alan asiantuntijaan joustavan aikataulun puitteissa kertatapaamisista säännöllisiin kokouksiin kasvokkain tai etäyhteyden kautta oman tilanteesi mukaan.
Jacky Hobson
Jackylla on 30 vuoden markkinointikokemus pääasiassa painoalan asiakkaiden liiketoiminnan suunnittelua tukevien markkinointistrategioiden, -suunnitelmien ja -taktiikoiden suunnittelusta.
Jo Lloyd
Jo on saanut korvaamatonta kokemusta painoalalta keskittyessään myynnin, hallinnon ja käyttäytymisen koulutukseen sekä tiimityöhön.
Marian Stefani
Marianilla on runsaasti kokemusta päämäärätietoisesta liiketoiminnan suunnittelusta. Hänellä on erityistä asiantuntemusta muiden muassa graafisesta suunnittelusta, työnkulusta, innovoinnista ja digitaalisen painatuksen liiketoimintastrategiasta.
Richard Mayer
Richardin ydinosaamisaluetta on markkinointikokonaisuus ja erityisesti asiakkaan huomiointi, markkinoinnin suunnittelu, markkinointiviestintä ja brändin tärkeys.
Ole-Bengt Moe
Ole-Bengtillä on laaja asiantuntemus erilaisista liiketoiminnan innovaatioista, kuten myynnin johtamisesta, prosesseista, liiketoiminnan kasvun ja hallinnon tuesta.
Anna neuvoja
Käy oikeanlainen keskustelu, joka kerta
Suunnittele asiakaskohtaamiset huolellisesti ja hyödynnä hyväksi havaittuja tekniikoita, jotta saat kokonaiskuvan kunkin asiakkaasi tilanteesta.
Kuunteletko todella? Vai odotatko vuoroasi puhua?
Katso miten voit tunnistaa toimintamalleja, jotka estävät aktiivisen kuuntelemisen. Tutustu strategiaan, jonka avulla voit tehostaa vuoropuheluasi asiakkaiden kanssa.
Kymmenen tapaa luoda lisäarvoa asiakkaillesi
Katso miten voit muuntaa painotuotteet keskeiseksi osaksi asiakkaidesi markkinointikampanjoita.
Osaa asiasi
Mitään ei tapahdu eristyksessä
Kun asiakas pyytää tarjouksen, voit olla avuksi useammalla eri tavalla kuin ehkä tiesitkään. Tutustu tarkemmin eri tapoihin auttaa asiakkaitasi menestymään ja yritystäsi kasvattamaan liikevaihtoaan.
Kymmenen tapaa parantaa yrityksen ja henkilöstön suorituskykyä
Tutustu jatkuvan kehittymisen ajatusmalliin ja katso miten voit oppia uutta ja kehittää osaamistasi jokapäiväisessä työssäsi.
Ajattele kuin asiakas
Tutustu asiakkaidesi monikanavaiseen ostokäyttäytymiseen ja katso miten painopalveluiden tarjoajat voivat mukauttaa tuotteensa ja palvelunsa vastaamaan erilaisia asiakastarpeita ja -profiileja.
Ole erilainen
Parempia tuloksia uudella lähestymistavalla
Vältä yleiset virheet, kun yrität kasvattaa ja laajentaa liiketoimintaasi. Tutustu uusiin tapoihin arvioida yrityksesi nykyistä ja potentiaalista asiakaskuntaa ja katso miten voit uudistaa liiketoimintaa tehokkaalla myyntistrategialla.
Riski tulee siitä, ettei tiedä, mitä tekee
Katso miten yrityksesi voi hyödyntää tehokkaasti riskianalyyseja ja skenaariomalleja tulevaisuuden liiketoiminnan suunnittelussa.
Ole vastuullinen
Data-analytiikkaa markkinoijille
Data-analyysit ovat aiempaa tärkeämmässä roolissa, kun painopalveluiden tarjoajat miettivät tapoja saavuttaa suurempi osuus yrityksien markkinointibudjeteista.
Älykäs ja yhdistetty printti
Katso miten uusimmat painamisen innovaatiot täydentävät digitaalisia kanavia ja tarjoavat entistä paremman tuoton markkinointiin tehdyille investoinneille.
Miksi elinkaariarvo on tärkeä mittari
Katso miten asiakkaan elinkaariarvoa voi hyödyntää markkinoinnin tehokkaassa kohdistuksessa ja tuottavuuden parantamisessa.
Ole luova
Muokkaa tarinasi asiakkaita varten
Selkeä viestintä vähentää väärinymmärryksiä, korostaa luovaa lähestymistapaasi ja vahvistaa asemaasi luotettuna kumppanina.
Uusia tapoja hyödyntää omaa osaamistasi ja kokemustasi
Painopalveluiden tarjoajille on erittäin tärkeää kyetä tarjoamaan asiakkailleen konkreettista näyttöä osaamisestaan ja kokemuksestaan.
Ole ennakoiva
Asiakaspolun kartoittamisen tärkeys
Katso miksi asiakaspolun sujuvuus – liidistä loppuasiakkaaseen – on elintärkeää painopalveluiden tarjoajille. Tutustu käytännönläheisiin vinkkeihin, jotka voivat tehdä siitä todellisuutta sinunkin yrityksessäsi.
Miksi asiakassuhteiden hallinta on niin tärkeää
Tutustu lähemmin asiakassuhteiden hallintaan ja katso miten voit kehittää sekä yritystäsi ja asiakkaitasi auttavia järjestelmiä ja prosesseja.
Asiakkaan toiveiden ja tarpeiden tunnistaminen
Käytännöllisten ja helposti toteutettavien ideoiden ansiosta ymmärrät asiakkaitasi paremmin ja voit täyttää heidän tarpeensa entistä laajemmin.
Ole digitaalinen
Miten räätälöinnillä saa paremman tuloksen ja tuoton
Edistyksellinen dataan perustuva yksilöinti herättää asiakkaiden mielenkiinnon ja tukee heitä ostopäätöksien tekemisessä.
Miten digitaaliset sovellukset tuovat asiakkaalle lisäarvoa
Painopalveluiden tarjoajilla on käytettävissään runsaasti uudenlaisia teknologiaratkaisuja, joilla he voivat vähentää kustannuksia, minimoida virheet ja lyhentää toimitusaikoja sekä tarjota asiakkaille tapoja parantaa kampanjoiden tuottavuutta ja mitata niiden tehokkuutta.
Ole ketterä
Virtaviivaista asiakaspolku
Lue lisää automaation merkityksestä tulevaisuuden painopalveluiden tarjoajille. Katso miten voit hyödyntää automaatiota entistäkin tehokkaammin.
Muita ratkaisuja
Digitaaliset painokoneet
Suuren kapasiteetin painokoneet yrityksen sisäiseen tai kaupalliseen painamiseen.
Liiketoimintaohjelmistot
Ohjelmistoratkaisut, jotka muuttavat liiketoimintamallejasi
Arkkisyöttöiset järjestelmät
Luotettavat ja tehokkaat digitaaliset painokoneet kaupalliseen tuotantoon, tehokkaaseen yrityksen sisäiseen tulostus- ja painotuotantoon ja julkaisuun
Rullasyöttöiset tuotantotulostimet
Kattavat ratkaisut kirjojen, sanomalehtien ja suoramarkkinoinnin painamiseen ja muihin painotöihin
Työnkulkuohjelmistot
Monipuoliset työnkulkuohjelmistomme auttavat parantamaan tuottavuutta, säästämään kustannuksia ja selviytymään tiukimmistakin aikatauluista.