Tuki-, hallinta- ja kehityspalvelut
Optimoi tulostus- ja skannausinfrastruktuurin toimivuus ottamalla käyttöön Canonin laaja palveluvalikoima, joka on suunniteltu jatkuvaan parantamiseen.
Laitekannan hallintapalvelut
- Laitekannan hallintapalvelu
- Tulostuksenhallintapalvelu
- Asiakasraportointipalvelut
- Teknologiapäällikkö
- Monimerkkiympäristön hallintapalvelut
- Asiakaspalvelupäällikkö
Laajennetut palvelut
- Laitekannan tukipalvelu
- Laitekannan jatkuva huoltopalvelu asiakkaan tiloissa
- Globaali tukipalvelu suuryrityksille
Muut palvelut
Ota kaikki irti Canon-ratkaisusta ja kattavasta tulostuksen- ja tiedonhallintapalvelujen valikoimasta. Tuotamme palvelut asiakaslähtöisesti, yrityksesi tarpeiden mukaan.
Kartoitus- ja suunnittelupalvelut
Canonin arvioiden avulla voidaan analysoida tarkasti yrityksen tulostusinfrastruktuuria ja kyberturvallisuutta samalla kun Canonin suunnittelupalvelut auttavat ratkaisun optimoinnissa.
Käyttöönottopalvelut
Liiketoiminnan kehittyessä myös tulostusvaatimukset muuttuvat, jolloin Canon voi auttaa yritystä siirtymään uusiin ratkaisuihin saumattomasti.