Palvelut
Tuki-, hallinta- ja kehityspalvelut
Optimoi tulostus- ja skannausinfrastruktuurin toimivuus ottamalla käyttöön Canonin laaja palveluvalikoima, joka on suunniteltu jatkuvaan parantamiseen.
Laitekannan hallintapalvelut
- Laitekannan hallintapalvelu
- Tulostuksenhallintapalvelu
- Asiakasraportointipalvelut
- Teknologiapäällikkö
- Monimerkkiympäristön hallintapalvelut
- Asiakaspalvelupäällikkö
Laajennetut palvelut
- Laitekannan tukipalvelu
- Laitekannan jatkuva huoltopalvelu asiakkaan tiloissa
- Globaali tukipalvelu suuryrityksille
Muut palvelut
Ota kaikki irti Canon-ratkaisusta ja kattavasta tulostuksen- ja tiedonhallintapalvelujen valikoimasta. Tuotamme palvelut asiakaslähtöisesti, yrityksesi tarpeiden mukaan.
-
Palvelut
Kartoitus- ja suunnittelupalvelut
Canonin arvioiden avulla voidaan analysoida tarkasti yrityksen tulostusinfrastruktuuria ja kyberturvallisuutta samalla kun Canonin suunnittelupalvelut auttavat ratkaisun optimoinnissa.
-
PALVELUT
Käyttöönottopalvelut
Liiketoiminnan kehittyessä myös tulostusvaatimukset muuttuvat, jolloin Canon voi auttaa yritystä siirtymään uusiin ratkaisuihin saumattomasti.
TARVITSETKO APUA?