Palvelut
Laitekannan hallintapalvelut
Tulostuksenhallintapalvelu
Voit tehostaa tulostusympäristön hallintapalvelua ja vaikuttaa tulostuksen tietoturvaan sekä ympäristövastuuseen liittyviin toimintoihin.
Näin pystyt hallitsemaan tehokkaasti värien käyttöä, kaksipuolista tulostusta ja tulostuskustannuksia. Lisäksi palvelu auttaa varmistamaan, että tulostaminen ja skannaaminen toimivat varmasti ympäristövaikutukset huomioiden.
Asiakasraportointipalvelut
Saat tulostusympäristöä koskevat raportit paperinkulutuksesta ja hyvän yleiskuvan laiteympäristön suorituskyvystä ja kustannuksista.
Canonin asiakasraportointipalvelun kautta saat raportteja, joista ilmenee kehitys tulostuksen ja skannauksen kokonaispalvelussa ja käytettävyydessä. Raporteissa on tietoja suorituskykymittareista (KPI) sopimuksesa kuvatulla tavalla. Saat yksityiskohtaiset tiedot seuraavista:
- Canonin ja muiden valmistajien laitteiden kokonaiskäyttö, mukaan lukien tiedot erilaisista tulostustöistä (mm. mustavalkoiset, värilliset ja kaksipuoliset)
- Palvelutasot ja laitekannan suorituskyky
- Kustannuspaikan raportointi (vain uF/uFO)
- Muutokset asiakkaan tulostamisessa
- Ympäristöraportointi
- Taloudellinen raportointi
Teknologiapäällikkö
Asiakas voi ulkoistaa päivittäisen teknologianhallinnan Canonille ja vapauttaa näin IT-tiimin työkuormaa sekä parantaa käyttökokemusta.
Canonin kokemuksen mukaan suurten kansainvälisten Tulostuksenhallinnan (MPS) sopimusten toimittaminen ja järjestäminen on teknologiapäällikön tehtävä, mutta heitä ei usein ole. Canon katsoo, että tämä on virhe. Osana palvelutarjontaa Canon tarjoaa erillisen teknologiapäällikön, joka on vahvasti erikoistunut suuryritysympäristöön ja Canonin nykyiseen/tulevaan tekniseen tuotevalikoimaan.
Tehtävä auttaa varmistamaan, että Tulostuksenhallintapalveluja tukevat tekniset komponentit:
- on suunniteltu täyttämään asiakkaan vaatimukset ja käytännöt, jotka on määritetty asiakassopimuksessa
- toteutetaan sovitun projektisuunnitelman ja suunnitteludokumenttien mukaisesti
- ovat toiminnassa ja tarjoavat takuun sekä riittävän tietoturvan
- ovat jatkuvan uusiin ratkaisuihin tähtäävän valvonnan, päivittämisen ja kehittämisen kohteena.
Monimerkkiympäristön hallintapalvelut
Keskitetyn laitehallinnan ratkaisu, jolloin eri toimittajien laitteiden ylläpito hoidetaan yhden palvelukumppanin kautta.
Canonin monimerkkitoimittajan hallintapalvelujen avulla asiakas voi yhdistää kaikki tulostuspalvelujen toimittajatoiminnot samaan palvelupisteeseen. Kyseessä on elinkaaren kattava kokonaispalvelu, joka sisältää seuraavat palvelut:
- ennakoiva laitehallintapalvelu
- kulutustarvikkeiden seuranta ja täydentäminen
- virhehälytykset
- ei-Canon laitteiden korjaus ja huolto
- liiketoiminnan raportointi.
Asiakaspalvelupäällikkö
Laitekannasta vastaava henkilö on erityinen tulostus- ja skannausinfrastruktuuria hallinnoiva resurssi.
Palvelu tarjoaa yhden yhteyshenkilön kaikkiin laitekannan hallinnan kyselyihin ja häiriöeskalointeihin. Tähän sisältyy laitekannan hallintaraportointi, jonka avulla asiakas saa parhaan hyödyn tulostusratkaisustaan optimointikäytännön mukaisesti.
- Asiakaspalvelupäällikkö – nimetty tukipalveluresurssi, joka toimii keskitettynä yhteyspisteenä kaikissa laitekannan hallintakysymyksissä ja mahdollistaa eskaloinnin hallinnan
Muut palvelut
Tulostusympäristön hallinta, erityisesti monissa toimipisteissä, voi olla haastavaa. Canonin hallittujen palvelujen avulla saavutetaan paras mahdollinen asiakashyöty.
-
Palvelut
Hallitut on site -palvelut
Maksimoi laitteidesi käytettävyys huolehtimalla päivittäisistä tulostukseen ja skannaukseen liittyvistä toiminnoista Canonin asiakkaan tiloissa toteutettavien laitekannan toimintapalvelujen avulla.