Tulostusympäristön laajennetut palvelut
Laitekannan jatkuva huoltopalvelu asiakkaan tiloissa
Asiakkaan tiloissa operoiva huoltohenkilö pystyy minimoimaan käyttökatkot, mikä tehostaa tuottavuutta.
Canonin laitekannan huoltopalvelussa on vähintään yksi kokopäiväinen teknikko, joka tarjoaa parannettua korjauspalvelua ja jatkuvaa käyttäjäkoulutusta asiakkaan omassa ympäristössä.
Lisäämällä laitteiden käytettävyysaikaa ja reagoimalla nopeammin saat käyttöön tuen, jonka avulla voit optimoida laitteet ja vähentää käyttökatkoja. Kun käytettävissä olevia laitteita on enemmän, tuottavuus paranee ja käyttäjät ovat tyytyväisempiä.
Laitekannan lähitukipalvelu
Palveluun kuuluu asiakkaan tiloissa työskentelevä henkilö, joka vastaa kulutustarvikkeiden vaihdosta, ongelmatilanteiden ratkaisemisesta ja muista laitekannan hallintaan liittyvistä asioista, jolloin asiakkaan omille tiimeille jää enemmän aikaa muihin tehtäviin.
Tulostinlaitteiden toiminnalta halutaan parasta mahdollista tehokkuutta. Asiakkaan omat tiimit käyttävät kuitenkin aikaa väriaineiden ja paperin vaihtamiseen, jätteen käsittelyyn ja ongelmien korjaamiseen paikan päällä. Tämä tarkoittaa, että laitteiston käytettävyys ei ole optimaalinen. Canonin laitekannan lähitukipalvelu tarjoaa näiden toimien hoitamiseen paikan päällä toimivan resurssin.
Globaali tukipalvelu suuryrityksille
Keskitettynä palveluna toteutettu sovellustuki ja tapahtumien etävalvonta takaavat mielenrauhan.
Voit luottaa siihen, että käytössä on yksi keskitetty palvelupiste. Globaalin Enterprise Service Desk (ESD) keskitetyn palvelupisteen ansiosta käyttötuen henkilöstöllä on tieto jokaisesta palvelupyynnöstä ja täydellinen näkymä sujuvampaan työnkulkuun. Saumaton palvelukokemus, kun tärkeintä on ongelman ratkaiseminen. Canonin integroinnin ja käyttäjähallinnan automatisoinnin ansiosta työt voidaan priorisoida ja ratkaista tehokkaammin.
Asiakaspalvelupäällikkö
Asiakaspalvelupäällikkö on nimetty yhteyshenkilö, jonka avulla saat tukea kaikkiin laitehallintaan liittyviin kysymyksiin ja mahdollisiin häiriötilanteisiin. Asiakaspalvelupäällikkö huolehtii kehitystyöstä, laitekannan hallintaraportoinnista sekä seuraa palvelusopimuksessa määriteltyjä mittareita.
Muut palvelut
Tulostusympäristön hallinta, erityisesti monissa toimipisteissä, voi olla haastavaa. Canonin hallittujen palvelujen avulla saavutetaan paras mahdollinen asiakashyöty.
Laitekannan hallintapalvelut
Täydellinen palvelupaketti takaa, että kalusto on jatkuvasti käytettävissä mahdollisimman vähäisellä häiriöllä, sen kapasiteetti on riittävä ja että se on suojattu tietoturvauhilta.