TULOSTUSYMPÄRISTÖN HALLINTAPALVELUT
Canonin lähestymistapa Tulostusympäristön hallintaan
Yhteenveto Tulostusympäristön hallintaratkaisusta
Määritys
Tutustumme aluksi organisaatiosi nykytilaan, tietoturvavaatimuksiin ja vastuullisuusstrategiaan. Pyrimme tunnistamaan dokumenttiprosessien ja tiedonhallinnan ongelmakohdat ja kehitystarpeet.
Tämän jälkeen saat tietää miten voimme tehostaa ja nopeuttaa organisaatiosi tulostus- ja skannaustyönkulkuja.
Suunnittelu
Määritysvaiheessa saatujen tietojen perusteella suunnittelemme ratkaisun, joka parantaa liiketoimintasi tehokkuutta ja edistää yrityksesi digitalisaatiota – sinä ja yrityksesi voitte keskittyä ydinliiketoimintaan.
Prosessin aikana suunnittelemme yhdessä organisaatiollesi soveltuvat tulostuskäytännöt, joita tukee edistyksellisiin, suojattuihin ja vastuullisiin pilvipalveluihin perustuva arkkitehtuuri.
Käyttöönotto
Valvomme yrityksesi tarpeisiin rakennetun ratkaisun käyttöönottoa ja toteuttamista. Tarjoamme käyttöösi asiantuntevan projektinhallinnan osaamisemme.
Hyödynnämme muutostenhallinnan asiantuntemustamme ja autamme yritystäsi viestimään uudesta ratkaisusta, jotta käyttäjien perehdyttäminen sujuisi mahdollisimman sujuvasti.
Tuki ja hallinta
Tulostusympäristön hallintapalvelujen ytimessä on laitekannan hallinta, jolla mitataan tulostus- ja skannausmääriä sovittujen KPI-lukujen mukaisesti. Ylläpito- ja tukipalvelulla varmistamme laitteiden korkean käyttöasteen ja sopimuksen mukaisen palvelutason. Tarjoamme lisäksi nopean, ISO-sertifioidun maanlaajuisen huoltopalvelun, asiakastuen, IT-tuen ja muita etä- ja lähipalveluja, jotka auttavat pitämään kaiken toiminnan sujuvana.
Käyttöönoton jälkeen hallinnoimme ratkaisua koko sopimusajan, jotta kaikki toimii odotetulla tavalla ja ratkaisu vastaa jatkossakin tarpeitasi.
Jatkuva kehittäminen
Tulostusympäristön hallintapalveluun kuuluu säännöllinen asiakasraportointi, joka varmistaa ratkaisun kaikkien etujen hyödyntämisen, ja reagoinnin organisaatiosi muuttuviin tarpeisiin. Ajan kuluessa suorituskyvyn ja käytettävyyden odotukset voivat muuttua, kuten tietoturvan ja vastuullisuuden vaatimukset.
Asiakkuuden hallintamalli takaa sen, että voit seurata helposti milloin, miten ja kenen kanssa Tulostusympäristön palvelusopimustasi arvioidaan. Osana jatkuvaa kehittämistä tuomme mukaan uusia pitemmän aikavälin kehitysehdotuksia, kuten siirtymistä kokonaisvaltaiseen tiedon- ja dokumentinhallintaan, hybridityöskentelyn edistämistä, pilvipalvelujen hyödyntämistä ja huippuluokan mobiiliratkaisuja.
ASIAKASTARINA
”LUOTETTAVA TURVATULOSTUSMAHDOLLISUUS ON VÄLTTÄMÄTÖN GDPR-AIKAKAUDELLA.”
Category Manager ,Finnair
PALVELUT
Tulostusympäristön hallintapalvelut
Luo optimoitu, turvallinen ja vastuullisesti toteutettu laiteympäristö Canonin Tulostusympäristön hallintapalveluratkaisun avulla. Valitse palvelut organisaatiosi tarpeisiin – pilvipalveluna, palvelinratkaisuna tai näiden hybridiympäristönä.
PALVELUT
Canonin Tiedonhallinnan palvelut
Yhdistämällä Tulostuksenhallinnan ja Dokumentinhallinnan pilvipalveluratkaisut, voit hyödyntää saumattomasti toimivaa ekosysteemiä ja edistää digitalisaatiota.
RATKAISUT
Tiedonhallinnan ratkaisut
Muuta liiketoimintamallejasi ja ota käyttöön älykkäät skannaustoiminnot, automatisoi dokumenttien työnkulut ja tiedonhallinnan rajapinnat. Suojaa tiedot ja pidä tieto liikkeellä turvallisesti organisaatiossasi.
Muut tuotteet ja ratkaisut
Tutustu Canonin ratkaisuihin, jotka täydentävät tulostusympäristön hallintapalveluja
-
Monitoimilaitteet
Canonin laajalla tulostinvalikoimalla kopiointi, skannaus ja faksaus on vaivatonta
-
Yhden toiminnon tulostimet
Ensiluokkaisilla tulostimillamme tulostat laadukkaita asiakirjoja helposti
-
Asiakirjaskannerit
Parempi nopeus, tehokkuus ja laatu asiakirjaskannereillamme
-
Digitaaliset väripainokoneet
Kuvan laadun uusi standardi vaikuttavilla offset-tason tuloksilla
Lue lisää
Lue lisää Canonin ratkaisuista ja palveluista, jotka auttavat yritystäsi sopeutumaan työelämän uuteen normaaliin.