Cashback

STAY RESTLESS

Täydelliset kumppanit levottomille luovan työn tekijöille. Ostaessasi nyt Canon EOS R6 tai EOS R -kameran saat huomattavan alennuksen.
Rekisteröi tuote kampanja-aikana, niin saat jopa 400 € hyvityksen.

SÄÄSTÄ UUDEN SUKUPOLVEN JÄRJESTELMISTÄ

Canonin huippuluokan R-järjestelmämallit ovat täydellisiä kumppaneita levottomille luovan työn tekijöille. Hybridikyvykkyyden ja edistyksellisten ominaisuuksien ansiosta ne kannustavat loputtomaan etsiskelyyn, tutkiskeluun ja kokeiluun.

Ostaessasi nyt Canon EOS R6 tai EOS R -kameran saat huomattavan alennuksen. Kampanjatarjous on voimassa 15.10.2021 - 31.12.2021.

Olemme pidentäneet rekisteröintiaikaa 13.2.2022 asti niissä tapauksissa, joissa ostotilaus on tehty kampanja-aikana (15.10.2021-31.12.2021), mutta saat kampanjatuotteen tammikuussa 2022. Säilytä tilausvahvistus yhdessä kuitin kanssa ja esitä se pyydettäessä. Huomioithan myös, että jatkoaika koskee vain 31.1.2022 mennessä vastaanotettuja kampanjatuotteita.

Kampanjatuotteet

  • Canon EOS R

    HYVITYSTÄ 160 €

    Täyden kennokoon peilitön kamera avaa uusia mahdollisuuksia valokuvaajille ja elokuvantekijöille.
  • Canon EOS R6

    HYVITYSTÄ 400 €

    Mitä tahansa kuvaatkin, EOS R6 antaa vapauden olla luova täysin uudenlaisilla tavoilla.

Kysymykset ja vastaukset

Kysyttävää? Tässä on vastauksia tähän erikoistarjoukseen liittyviin kysymyksiin.

Milloin käteishyvitys maksetaan?
Pyrimme tekemään pankkisiirron 28 päivää sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet hyväksyttävän hyvityshakemuksen ostotositteineen. Kun hakemuksesi on hyväksytty, saat sähköpostitse vahvistuksen siitä, ettei lisäasiakirjoja tarvita, ja hakemuksesi käsitellään 28 päivän kuluessa.

Miten voin tietää, viivästyykö hakemukseni virheellisten tai puuttuvien tietojen takia?

Vaihtoehtoja on kaksi:

  1. Voit tarkistaa hakemuksesi tilanteen nopeasti koska tahansa täällä syöttämällä hakemusnumerosi (joka on sen sähköpostiviestin oikeassa yläkulmassa, jonka vastaanotit kun lähetit hakemuksesi).
  2. Jos tarvitset lisätietoja tai sinulla on ongelmia hakemuksen lähettämisessä, napsauta tätä ja kirjaudu sisään tunnistetiedoilla, jotka olemme lähettäneet sinulle hakemuksesi vastaanottamisen jälkeen.

Miten maksu näkyy pankkitililläni?
Cashback-hyvitykset tehdään toimittajamme kautta. Maksuissa näkyy aina teksti "Canon". Tarkista tämä tieto pankkitililtäsi.

Miksi pankkini veloittaa minulta siirtomaksuja?
Siirrämme tilille täsmälleen ilmoitetun mukaisen summan paikallisessa valuutassa ja pyrimme mahdollisuuksien mukaan käyttämään paikallisia pankkeja edunsaajan maksujen välttämiseksi. Canon ei kuitenkaan ole vastuussa pankkisi mahdollisista lisämaksuista. Siinä tapauksessa sinun on otettava yhteyttä pankkiisi.

Mistä voi tietää, milloin maksu suoritetaan?
Kun hakemuksesi on hyväksytty, järjestämme Cashback-hyvityksen maksun ja saat sähköpostin, jossa ilmoitetaan summan olevan tililläsi. Voit tarkistaa hakemuksesi tilan nopeasti täällä syöttämällä hakemusnumerosi.

Maksoin tuotteen luottokortilla. Miksi maksua ei voida vain hyvittää suoraan samalle luottokortille?
Canonin käteishyvitysmaksuja voidaan tehdä ainoastaan pankkisiirtona pankistamme asiakkaan rekisteröinnin yhteydessä ilmoittamalle pankkitilille.

Onko minun maksettava verot vai voinko saada ALV:n takaisin käteishyvityksenä?
Olet yksin vastuussa sellaisten verojen maksamisesta, jotka on lain mukaan maksettava. Canon ei voi antaa neuvoja verojen palautusmenettelyistä. Pyydä neuvoa alueesi veroviranomaisilta.

Missä tiedostomuodoissa Cashback-hyvityshakemuksen ostotositteen voi lähettää ja onko tiedostojen kokoa rajoitettu?
Voit ladata vain JPG-, TIF- ja PDF-tiedostoja, joiden koko on enintään 4 Mt. Lisätietoja saat ohjevideosta Uploading your documents (Asiakirjojen lataaminen), joka löytyy kampanjan rekisteröitymislomakkeen ohesta.
Huomaa, että hyvitystä ei voi hakea postitse. Kampanja on ainoastaan verkossa.

Mitä teen, jos alun perin ilmoittamani tilitiedot ovat muuttuneet rekisteröitymisen jälkeen ja haluan päivittää tiedot?
Voit päivittää pankkitietojasi milloin tahansa täällä, sähköpostitse saamillasi kirjautumistiedoilla. Huomautus: jos maksun eräpäivä on lähellä, ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse: cashback@claim-lookup.com tai ilmoittamalla meille asiasta muulla tavalla.

Olen tilannut Canon-tuotteen kampanjan ilmoitettuna voimassaoloaikana, mutta en voi noutaa tuotetta jälleenmyyjältä / vastaanottaa toimitettua tuotetta ennen kuin kampanjan voimassaolo on päättynyt. Voinko kuitenkin tehdä hakemuksen?
Kyllä. Pidä (kampanjan voimassaoloaikana saamasi) tilausvahvistus tallessa ja lataa sekä se että saamasi lasku meille, kun täytät hakemuksen. Kampanjan viimeisen ostopäivän jälkeen on sinulla on vielä kuukausi aikaa toimittaa asiakirjoja.

En tiennyt tästä kampanjasta ja ostin tuotteen pari viikkoa ennen kampanja-aikaa / sen jälkeen. Voiko Canon tehdä poikkeuksen ja myöntää käteishyvityksen ostoksestani?
Valitettavasti voit osallistua kampanjaan vain, jos tuotteesi on ostettu käyttöehdoissa määritetyllä aikavälillä.

Mikä tuote minulla täytyy olla, jotta voin hyödyntää tämän tarjouksen?

Yhteenvetona poikkeuksiin kuuluvat seuraavat:
  1. Kampanjaan kuulumattomat tuotteet (katso tästä kampanjatuotteiden täydellinen luettelo)
  2. Tuotteet, jotka on ostettu kampanja-alueen ulkopuolella.
  3. Väärennetyt tai Canon-konsernin aineettomia oikeuksia millä tahansa tavalla loukkaavat tuotteet (esimerkiksi rinnakkaistuotteet tai "harmaat" tuotteet eli aidot Canon-tuotteet, joita myydään varsinaisen markkina-alueen ulkopuolella alennettuun hintaan). Lisätietoja on täällä.
Kaikki poikkeukset on eritelty käyttöehdoissa.

Mitkä tarjoustuotteet eivät kuulu käteishyvityksen piiriin?

Yhteenvetona poikkeuksiin kuuluvat seuraavat:
  1. Kampanjaan kuulumattomat tuotteet
  2. Tuotteet, jotka on ostettu kampanja-ajan ulkopuolella tai kampanja-alueen ulkopuolella
  3. Käytetyt, kunnostetut tai korjatut tuotteet tai väärennetyt tai Canon-konsernin aineettomia oikeuksia millä tahansa tavalla loukkaavat tuotteet (esimerkiksi rinnakkaistuotteet tai "harmaat" tuotteet eli aidot Canon-tuotteet, joita myydään varsinaisen markkina-alueen ulkopuolella alennettuun hintaan). Lisätietoja on täällä.
  4. Tuotteet, jotka on ostettu EU:n ulkopuolella.
  5. Tuotteet, jotka on ostettu Amazonin tai eBayn kolmannen osapuolen jälleenmyyjiltä.
Mitä verkossa olevan hakemuslomakkeen kohta "maksutapa" tarkoittaa?
Tällä viitataan siihen, miten maksoit tuotteen hankkiessasi sen.

Missä on tuotteen sarjanumero?
Voit tarkastaa sarjanumeron sekä sen sijainnin tuotteessa napsauttamalla tätä linkkiä. Huomaa, että sarjanumero ei ole sama kuin EAN-koodi/viivakoodi. Sarjanumero on Canon-tuotteessa.

Miksi en pysty kirjautumaan sisään voidakseni seurata hakemukseni käsittelyä?

Syynä voi olla jokin seuraavista:
  1. Käytä sisäänkirjautumiseen tunnistetietoja, jotka lähetimme sinulle hakemuksesi vastaanottamisen jälkeen. Jos et saanut sähköpostiviestiä, tarkista roskapostikansiosi.
  2. Kirjautumistiedoissa kirjainkoko on merkityksellinen, joten muista kirjoittaa tiedot tarkalleen oikein (isot/pienet kirjaimet)
  3. Jos olet unohtanut salasanasi, voit vaihtaa sen napsauttamalla tätä.