Canonin uusi Self Service -portaali on avattu

Asiakastukiportaalissa voit tehdä Canon ohjelmistojen ja laitteiden palvelupyyntöjä ja tarviketilauksia sekä saat tukea palvelusopimukseesi liittyviin yleisiin kysymyksiin ja ongelmatilanteisiin.

LUO TILI
Netaphor
Canon Camera

Helpota arkea

Canon asiakastukiportaalissa voit:
 
  • luoda palvelupyynnön ja seurata sen tilaa
  • lähettää mittarilukemat
  • pyytää tuotteen poistamista tai siirtämistä toiseen paikkaan
  • tarkastella ja päivittää asiakas- ja tuotetietoja
  • jättää yhteydenottopyynnön

Edut

  • Omiin tarpeisiin sopivaa tukea

    Mahdollisuus yleisten ongelmien vianmääritykseen sekä tarviketilausten lähettämiseen vuorokauden ympäri. Lisäksi voit luoda palvelupyyntöjä ja seurata niiden edistymistä.

  • Mittarilukemien lähettäminen on helpompaa kuin koskaan

    Portaalin kautta voit lähettää laitteiden mittarilukemat milloin tahansa. Kun lähetät mittarilukemat asiakastukiportaalin kautta, voit seurata edellisiä mittarilukemia ja varmistat laskutuksen oikeellisuuden.

  • Kaikki tiedot samassa paikassa

    Asiakas- ja tuotetiedot ovat helposti käytettävissä samassa portaalissa. Portaalissa voi myös lähettää ja seurata tiliin liittyviä pyyntöjä.Voit myös lähettää ja seurata palvelusopimukseen liittyviä pyyntöjä.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Tässä on muutamia asiakastukiportaaliin käyttöön liittyviä hyödyllisiä kysymyksiä ja vastauksia.

Asiakastukiportaali

  • Asiakastukiportaali on turvallinen ja käyttäjäystävällinen työkalu, jonka avulla voit hallinnoida Canon-tuotteita ja saatavilla olevia palveluja. 
    Käyttäjätilille, vianmääritystietoihin ja tukipyyntöihin pääset käsiksi 24/7.

  • Uusi portaali ja sen parannetut ominaisuudet nopeuttavat palvelupyyntöjen ratkaisua. Asiakastukiportaali sisältää opastetun tuen yleisiin kysymyksiin ja ongelmatilanteisiin, sekä palvelupyyntöjen seurannan ja viestinnän. 
    Tilannepäivitykset portaalissa ja sähköpostilla pitävät sinut ajan tasalla pyyntösi edistymisestä ja sinulla on mahdollisuus tehdä tarviketilauksia. 
    Voit seurata tukipyynnön edistymistä ja keskustella suoraan asiakaspalvelijoiden kanssa. Mittarilukemien lähettäminen ja tarvikkeiden tilaaminen on helppoa.

  • kuin sinä, mutta Canonille näkyy myös esimerkiksi palvelupyyntö-, maksu- ja hyvityshistoriaan liittyviä tietoja. Näin varmistamme, että saat kaiken mahdollisen avun. 
    Portaali on myös integroitu eri Canonin järjestelmien kanssa, jotta kaikki tiedot pysyvät ajan tasalla ja saatavilla kaikille osapuolille korkealaatuisen tuen takaamiseksi. 

  • Asiakastukiportaali, asiakaspalvelujärjestelmä ja asiakastietojen jakamiseen käytetyt etätyökalut ovat täysin Canonin ICT-tietoturvatiimin auditoimia ja hyväksymiä, ja ne täyttävät niille asetetut alalla käytössä olevat lainmukaisuus- ja tietoturvavaatimukset. Canonin ja sen yhteistyökumppanien välisessä tietoliikenteessä noudatetaan tietoturvakäytäntöjä, ja näillä palveluntuottajilla on käytössään omia tietoturvaa koskevia tiukkoja toimintasäännöstöjä ja laadunvarmistusmenetelmiä.

  • Edge-, Firefox- ja Chrome-selaimia tuetaan, mutta suosittelemme käyttämään Chromea.

  • Palvelupyynnöt käsitellään työaikojen puitteissa. Tämän ajan ulkopuolella jätetyt pyynnöt käsitellään seuraavana arkipäivänä työaikaan. Canon pyrkii aina vastaamaan palvelupyyntöön (ja tarvittaessa korjaamaan ongelman paikan päällä) asiakkaan sopimuksessa määritetyn vasteajan puitteissa.

Käyttäjätiliin liittyviä kysymyksiä

  • Portaalissa on kaksi erilaista roolia: 
     
    Ylläpitäjä rooli vastaa organisaation käyttäjätiliin liitettyjen Canon-tuotteiden ja -palveluiden hallinnasta. Canon lähettää portaalin liittyvää viestintää ylläpitäjille. Ylläpitäjä näkee kaikki tileilleen määritetyt Canon-tuotteet, ja hän voi siirtää tehtäviään muille käyttäjille, jotka voidaan myös määrittää ylläpitäjiksi. 
     
    Laitteiden hallinoija on käyttäjärooli, joka voi luoda tukipyyntöjä ja lähettää mittarilukemia. Laitteiden hallinnoija näkee vain hänelle määritetyt tuotteet. Ylläpitäjästä poiketen laitteiden hallinnoija ei voi määrittää toisia käyttäjiä tai siirtää tehtäviä.

  • Asiakastukiportaalin ylläpitäjä on yhteyshenkilö, joka hallinnoi Canonin tuotteita ja palveluja organisaatiossa.

  • Asiakastukiportaalin laitteiden hallinnoija on organisaatioon kuuluva henkilö, jonka ylläpitäjät ovat määrittäneet tietyn tuotteen tuen vastuuhenkilöksi (esim. luomaan palvelupyyntöjä, lähettämään mittarilukemia ja päivittämään laitteiden sijaintitietoja).

  • Asiakastukiportaaliin rekisteröityminen, portaalin käyttäminen ja tärkeiden tilitietojen saaminen Canonilta edellyttää sähköpostiosoitetta. Jos et halua jakaa tätä tietoa, voit jatkaa tukipyyntöjen tilaamista puhelimitse soittamalla asiakastukeemme.

  • Ota yhteyttä paikalliseen asiakastukitukeen.

  • Ota yhteyttä paikalliseen asiakastukitukeen.

  • Ota yhteyttä paikalliseen asiakastukitukeen.

  • Varmista, että mittarilukemat ovat seuraavien ohjeiden mukaisia:

    1. Mittarilukemat eivät voi olla pienempiä kuin edelliset lukemat.

    2. Mittarilukemia voi syöttää vain kerran päivässä.

    Jos ongelma ei ratkea, ota yhteyttä paikalliseen asiakastukeen.

    Kaikki hyväksytyt mittarilukemat näkyvät lukemahistoriassa, kun kirjaudut Asiakastukiportaaliin seuraavan kerran.

Tili

Jos sinulla on jo tili, kirjaudu sisään, tai jos olet kiinnostunut portaalista, rekisteröidy ja luo tili.
Kysely