Hemminki Sääksjärvi on nimitetty Canon Oy:n uudeksi palveluliiketoiminnan johtajaksi ja yhtiön johtoryhmän jäseneksi. Sääksjärvi siirtyi Canonille Fujitsu Finland Oy:lta, jossa hän työskenteli 28 vuoden ajan erilaisissa johto- ja vastuutehtävissä. Sääksjärvellä on vahva kokemus palveluprosessien ja palvelutuotannon kehittämisestä sekä johtamisesta. Lisäksi hänellä on syvällinen ICT- ja teknologiatuntemus sekä laaja toimialaosaaminen julkishallinnon puolelta. Sääksjärvi on toiminut myös eri johtoryhmien jäsenenä yli 20 vuoden ajan.
Uudessa roolissaan Sääksjärvi vastaa Canonin palveluliiketoiminnasta ja sen strategisesta kehittämisestä. Canon Suomen palvelut kattavat valtakunnallisesti kaikki keskitetyt asiantuntijapalvelut, tiedonhallintajärjestelmien toteutus- ja ylläpitopalvelut sekä tulostuslaitteiden asennus- ja huoltopalvelut. Palveluorganisaatiossa työskentelee noin 150 asiantuntijaa ja sen tukena toimii lisäksi myös kattava kumppaniverkosto ympäri Suomea.
”On ollut hienoa päästä mukaan tekemään töitä Canonin huippuammattimaiseen joukkueeseen ja tutustumaan laajaan asiakasjoukkoomme sekä palveluihin ja ratkaisuihin. Meidät tunnetaan varmasti parhaiten maailmanluokan tuotteistamme – kameroista ja tulostimista – ja niihin liittyvistä palveluista, mutta meillä on Suomessa myös satoja tiedonhallinnan sovelluksia hyödyntäviä asiakkaita. Tätä kokonaisuutta kehitämme kovaa vauhtia eteenpäin osana kansainvälistä tiimiämme”, Sääksjärvi summeeraa.
Korkeatasoinen palvelunlaatu ja -seuranta johtaa tyytyväisiin asiakkaisiin
Canonin laaja asiantuntemus näkyy laadukkaiden, vastuullisten ja asiakaslähtöisten ratkaisujen kautta. Asiantuntijaorganisaation tuloksellinen johtaminen ja asiakaskeskeinen palveluhallinta on edesauttanut kasvattamaan asiakastyytyväisyyttä jopa yli 90 prosentin tasolle.
Laatu ja vastuullisuus ulottuvat Canonin toiminnassa kaikille osa-alueille. Canon on toimialallaan ainoa IT-palveluhallintajärjestelmien ISO/IEC 20000-1 sertifioitu yritys, joka myös osaltaan kertoo standardit täyttävästä palvelun laadusta. Sertifiointi toimii vakuutena siitä, että kansainvälisesti tunnistetut palveluvaatimukset ja parhaat käytännöt toteutuvat kaikessa toiminnassa. Canon on vahvasti sitoutunut palveluiden suunnitteluun, käyttöönottoon, toimittamiseen ja jatkuvaan kehittämiseen asiakaslähtöisesti.
Canonille uusi palveluliiketoiminnan johtaja
Lisätietoja:
Hemminki Sääksjärvi
+358105446608
hemminki.saaksjarvi@canon.fi