Canoteam Oy on vuoden 2024 paras Canon Business Center -jälleenmyyjä

Canon Oy:n ja Canon Business Center -jälleenmyyjien yhteisessä tilaisuudessa on palkittu perinteikkäästi kuluneen myyntikauden menestyjiä. Tilaisuus järjestettiin 27.8.2024 m/s Finlandialla ja palkintoja jaettiin Vuoden Canon Business Center -jälleenmyjälle, Vuoden myyjälle sekä Vuoden tulokkaalle. Vuoden 2023–2024 Canon Business Center -jälleenmyyjäksi valittiin Canoteam Oy.

Vuoden-CBC-kumppani-LI.jpg

Meri-Lapin alueella toimiva Canoteam Oy aloitti Canon Business Center -jälleenmyyjänä vuonna 2007. Yritys tarjoaa asiakkailleen kattavan kokonaisuuden Canonin tulostuksen- sekä tiedonhallinnan ratkaisuja. Nyt saatu tunnustus kuvaa hyvin pitkäjänteistä ja laadukasta työtä Canonin ratkaisujen parissa, josta Canon Business Center -ketjun kumppanit, Canoteam Oy mukaan lukien, tunnetaan.

”Canoteam on osoittanut sinnikkyytensä myyntityössä sekä hyvän laadun asiakaspalvelussa. Yritys on tehnyt myös merkittävää yhteistyötä Canon Oy:n suurasiakasmyynnin kanssa, asentamalla menestyksekkäästi yli 400 Canon-laitetta valtakunnalliselle asiakkaalle Meri-Lapin alueella. Tämä on juuri sellaista hyvää henkeä, jota näinä aikoina on tarvittu”, kuvaa Canonin jälleenmyyntikanavan johtaja Petteri Koli.

Vuoden myyjäksi valittiin Kimmo Vesa Lounea Yritysratkaisut Oy:stä. Kimmo on toiminut esimerkillisesti tavoitteellisena ja inspiroivana myynnin ammattilaisena, joka on esimerkillisesti kasvattanut asiakaskuntaansa ja hallinnut Canon-tuotteiden myynnin.

Vuoden tulokkaana palkittiin Elisabeth Ikola Lounea Yritysratkaisut Oy:stä. Uutena myyjänä Elisabeth on näyttänyt vahvaa asennetta, innokkuutta ja halua menestyä Canon-ratkaisuiden myyntityön parissa.

Kiitämme kaikkia arvokkaasta yhteistyöstä ja toivotamme menestystä myös tulevaisuudessa.

Lisätietoja:

Canon Oy, Director, Workspace Direct and Partner Sales, Petteri Koli, petteri.koli@canon.fi