Tunnustusta Canonin innovatiivisille tietoturvaratkaisuille ja -palveluille

7.10.2024 – Canon on saanut tunnustusta yhtenä alan johtavana toimijana Quocircan arvostetussa, tulostamisen tietoturvaa käsittelevässä 2024 Print Security Landscape -raportissa.  Tämä tunnustus korostaa miten vahvasti Canon panostaa dokumenttien ja tulostuksenhallinnan tietoturvaan tarjoamalla innovatiivisia tietoturvaratkaisuja ja -palveluja. Raportissa nousee esiin uniFLOW Online, joka lisää tietoturvaa käyttäjien ja laitteiden keskitetyllä hallinnalla ja rajoituksilla, mikä auttaa suojaamaan organisaation luottamukselliset tiedot, dokumentit ja laitteet.

Quocircan raportti perustuu yhdysvaltalaisten ja eurooppalaisten (Ranska, Saksa ja Iso-Britannia) IT-päättäjien näkemyksiin. Markkinatutkimuksessa tuodaan esille Canonin jatkuva panostus ja innovointi liiketoiminnan kannalta tärkeään segmenttiin ja tuodaan lisäksi esiin seuraavia ominaisuuksia.

Laaja ja monipuolinen valikoima: Canonin kattava tuotevalikoima sisältää teknologiaa, kuten imageRUNNER ADVANCE DX -sarja ja hiljattain lanseeratun uuden sukupolven imageFORCE -tuoteperheen, jonka laitteet tarjoavat sisäänrakennettuja edistyneitä turvallisuusominaisuuksia, kuten monivaiheisen tunnistautumisen ja tekoälyn hyödyntämisen tietoturva-asetusten käyttöönotossa.

Edistyksellinen tulostuksenhallinta-alusta: UniFLOW Online tuo tulostusympäristöihin ratkaisun, jonka avulla tietoturvasta voidaan huolehtia johdonmukaisella ja standardoidulla tavalla. Sen ansiosta käyttäjät voivat tulostaa asiakirjoja tietoturvallisesti millä tahansa laitteella ja etätyössä käytettävät kotitoimiston tulostimet voidaan liittää järjestelmään tietoturvan vahvistamiseksi.

Kehittyneet skannauksen työnkulku- ja skannausominaisuudet: Skannaukseen on tarjolla älykkäitä ratkaisuja, joiden vahvuuksiin lukeutuvat myös edistykselliset tietoturvaominaisuudet. UniFLOW Onlinen työnkulkujen automaatioratkaisu Filing Assist mahdollistaa tietoturvallisen skannauksen ja työnkulun automatisoinnin, kun halutaan parantaa tulostus- ja skannausympäristön tietoturvan lisäksi myös tuottavuutta suoraviivaistamalla prosesseja ja vähentämällä dokumenttien tallennusvirheitä.

Integroitu tieto- ja tulostusturva: Canon tarjoaa ensiluokkaisia työkaluja laitekannan hallintaan, tietoturvapalveluja laitteiden elinkaaren ajaksi sekä tulostusratkaisun haavoittuvuuksien yksityiskohtaiseen arviointiin.

Jaakko Heinola, markkinointijohtaja, Canon Oy: ”Tämä tärkeä raportti tuo esiin sitä, miten nykyinen kyberuhkaympäristö muuttuu aina vain haastavammaksi. Tietokoneiden ja puhelinten tietoturva on usein itsestäänselvyys yrityksille, mutta tulostusympäristön tietoturvan merkitystä ei aina ymmärretä. Monitoimilaitteet ovat yhtä lailla alttiita hyökkäyksille ja mahdollistavat suojaamattomana tietovuotoja. Tämän vuoksi meidän on ehdottomasti tarjottava asiakkaillemme edistyksellisiä tietoturvaratkaisuja ja -palveluja, jotka sulautuvat osaksi heidän nykyistä IT-infrastruktuuriaan ja joiden käyttöönotto ja konfigurointi käyvät vaivattomasti. Olemme erittäin tyytyväisiä saamaamme tunnustukseen yhtenä johtavista tulostusympäristön tietoturvaratkaisujen tarjoajista. Tunnustus osoittaa, miten panostamme jatkuvasti innovointiin ja siihen, että voimme tarjota asiakkaillemme tietoturvaratkaisuja, jotka täyttävät ja jopa ylittävät heidän alati muuttuvat tarpeensa.”

Raportin avainlöydökset ovat katsottavissa täältä: https://quocirca.com/quocirca-print-security-landscape-2024-executive-summary/