4.1 CPS-palvelun jäsentilaus tarjoaa jäsenelle erilaisia etuja, joita ovat mm. parannetut korjaus-, huolto- ja lainapalvelut, joita tarjoavat suoraan eri puolilla Eurooppaa Ranskassa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa, Ruotsissa sekä Isossa-Britanniassa sijaitsevat Canonin huoltokeskukset (”huoltokeskukset”), mahdollisuus käyttää Canonin CPS-palvelun Priority-tukipalvelua, lisätiedot Canonin valokuva-videotuotteista ja -palveluista, tuotetuki akkreditoiduille ammattilaisille suurissa maailmanlaajuisissa tapahtumissa sekä kutsut jäsenten tapahtumiin tai erikoistarjoukset Canonilta ja Canonin yhteistyökumppaneilta.
4.2 Canon tarjoaa tätä CPS-palvelun jäsenyystilausta ammatti- ja yritysasiakkaille ”CPS-palvelun osallistujamaissa”: Alankomaat, Belgia, Espanja (vain mantereella), Iso-Britannia (vain mantereella), Irlanti, Italia, Itävalta, Luxemburg, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Suomi, Tanska, Slovakia, Tšekki, Unkari ja Yhdistynyt kuningaskunta.
4.3 Canon tarjoaa erilaisia CPS-palvelun jäsenyystasoja, ja tilattavissa olevat tasot määräytyvät niiden tuotepisteiden (määritelty näiden ehtojen kohdassa 11.2) mukaan, jotka jäsen on saanut omistamiensa rekisteröityjen, pisteisiin oikeuttavien tuotteiden ja tilauksen perusteella sekä sen tilausmaksun perusteella, jonka jäsen on valmis maksamaan. CPS-palvelun jäsenyystasot ovat hopea (Silver), kulta (Gold), platina (Platinum) ja yritystaso (Corporate, joka koostuu kolmesta tasosta – A, B ja C). CPS-palvelun jäsenyystasojen kattava selostus löytyy kohdasta 11.2.
4.4 Jos Canon hyväksyy hakijan CPS-palvelun jäsenyysohjelmaan, Canon tarjoaa tälle tämän valitsemaa CPS-palvelun jäsenyystasoa vastaavat edut alla olevassa Edut-osiossa (kohta 11) kuvatulla tavalla. Jos jäsenen yritys haluaa nostaa tai laskea jäsenyystasoaan, jäsenen on haettava haluamaansa tasoa yritystilinsä CPS-palvelun tilaus -sivulta. Muutokset CPS-palvelun jäsenyystasoon tulevat voimaan vasta sen jälkeen, kun jäsenen nykyinen tilausjakso umpeutuu ja jäseneltä veloitetaan uuden nostetun tai lasketun CPS-palvelun koko jäsenyysmaksu.
4.5 Jäsenen CPS-palvelun jäsennumero on merkitty jäsenen CPS-palvelun jäsenkorttiin ja tämän yritystilin CPS-palvelun tilaussivulle. Kaikkien jäsenen yritystilin nimettyjen pääkäyttäjien tai käyttäjien on annettava kyseinen CPS-palvelun jäsennumero käyttäessään mitä tahansa CPS-palvelun etua, joita ovat mm. korjauksen tai huollon pyytäminen, tapahtumiin pääsyn anominen tai tarjousten hyödyntäminen.