Miten Canon voi auttaa
Vastaamme kysymyksiisi, ratkaisemmme ongelmia ja tarjoamme mittarilukemia.
Miten Canon voi auttaa
Valitse jokin alla olevista vaihtoehdoista, jotta saat tarvitsemasi avun.
Ota yhteyttä
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Muutospyyntö
Aloita muutospyyntö kirjoittamalla tuotteesi alla olevaan kenttään.
Sopimuskysely
Aloita yhteydenottopyyntö kirjoittamalla tuotteesi alla olevaan kenttään.
Laskukysely
Aloita laskukysely kirjoittamalla tuotteesi alla olevaan kenttään.
Self Service -portaalin kysely
Aloita Self Service -portaalin kysely kirjoittamalla tuotteesi alla olevaan kenttään.
Kysymyksesi
Käytä alla olevaa lomaketta, jotta voimme määrittää kysymyksen luonteen.
Kysymyksesi
Käytä alla olevaa lomaketta, jotta voimme määrittää kysymyksen luonteen.
Kiitos!
Olemme iloisia siitä, että pystyimme auttamaan sinua
Jos tarvitset lisätietoja, valitse sopiva vaihtoehto alla.
Ota yhteyttä
ma-pe
9.00–17.00
Puhelun hinta on 0.15 snt/min jos soitat kiinteän puhelinverkon liittymästä. Puhelumaksuissa voi olla eroja riippuen puhelinoperaattorista. Ota yhteyttä puhelinoperaattoriisi saadaksesi lisää tietoja.
Seuraavat tiedot on hyvä olla valmiina:
- täydellinen tuotenimi
- laitteen sarjanumero (Tuotteen sarjanumeron selvittäminen)
- tietokoneen käyttöjärjestelmä (Käyttöjärjestelmän tyypin selvittäminen)
- edellisen tukipyynnön viitenumero
Vaihtoehtoinen tapa: Sähköposti
Keskimääräinen vastausaika:
Yleinen/tekninen tuki: 3–5 arkipäivää
Canon Store: 2–4 työtuntia
Ota yhteyttä
- Täydellinen tuotenimi
- laitteen sarjanumero (Tuotteen sarjanumeron selvittäminen)
- Tietokoneen käyttöjärjestelmä (käyttöjärjestelmän tunnistaminen)
- Edellisen tukipyynnön viitenumero
Vaihtoehtoinen tapa: Sähköposti
Keskimääräinen vastausaika:
Yleinen/tekninen tuki: 3–5 arkipäivää
Canon Store: 2–4 työtuntia
Kiitos!
Kysymyksesi on lähetetty Canonin asiakaspalveluun.
Saat hetken kuluttua automaattisen sähköpostiviestin, jossa vahvistetaan tukipyyntösi vastaanotto. Edustajamme pyrkii vastaamaan sinulle 1-2 arkipäivän kuluessa.
Jotkin internet-palveluntarjoajat voivat estää vastaukset ei-toivottuina viesteinä. Varmista, että saat kysymykseesi vastauksen, lisäämällä osoite donotreply@canon-europe.com osoitekirjaasi.
Jos et saa vastausta 1-2 arkipäivän kuluessa, tarkista sähköpostisi roskaposti- tai muut vastaavat kansiot.
Jotkin internet-palveluntarjoajat voivat estää vastaukset ei-toivottuina viesteinä. Varmista, että saat kysymykseesi vastauksen, lisäämällä osoite donotreply@canon-europe.com osoitekirjaasi.
Jos et saa vastausta 1-2 arkipäivän kuluessa, tarkista sähköpostisi roskaposti- tai muut vastaavat kansiot.
Kiitos!
Viestisi on lähetetty Canon-tukeen.
Pyrimme vastaamaan viestiisi seuraavan 1–2 tavallisen työtunnin sisällä*. Kiireisinä aikoina vastaaminen voi kestää kuitenkin hieman kauemmin.
Huomaa, että jotkin internet-palveluntarjoajat voivat estää vastaukset ei-toivottuina viesteinä. Tarkista roskapostikansiosi vastauksemme varalta.
*Pois lukien viikonloput ja arkipyhät