Miten Canon voi auttaa
Vastaamme kysymyksiisi, ratkaisemme ongelmatilanteita ja autamme tilaamaan korjaus- tai huoltoajan.
Miten Canon voi auttaa
Valitse jokin alla olevista vaihtoehdoista, jotta saat tarvitsemasi avun.
Tarkista hyvityshakemuksesi tila
Valitettavasti emme tunnista tätä hakemusnumeroa.
Varmista, että syöttämäsi hakemusnumero on oikea. Lisätietoja saat ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen cashback@claim-lookup.com tai soittamalla numeroon +358 20 366 466.
Tarkastele profiiliasi ja päivitä tietojasi napsauttamalla alla olevaa linkkiä:
Takuutiedot
Ostopaikat
Yritystili
Yritystili on avoin kaikille yritysasiakkaille, jotka käyttävät Canon-laitteita.
Tilaa korjaus tai huolto
Tulostimen sammumisongelma
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Tämä ongelma johtuu siitä, että kun tulostimeen kytketään virta, se muodostaa internet-yhteyden ulkoiseen palvelimeen. Kolmannen osapuolen palvelimesta palautettujen tietojen määrää lisättiin 30. toukokuuta alkaen.
Tulostin ei pystynyt käsittelemään tietoja, joten se sammui heti käynnistämisen jälkeen. Mallista riippuen tulostin sammuu ja käynnistyy uudelleen toistuvasti.
Kolmannen osapuolen palvelimen palauttamien tietojen määrää muutettiin 7. kesäkuuta 2022 siten, että kyseiset tulostimet pystyvät käsittelemään tietoja. Tämän ansiosta tulostimet, joita ongelma koskee, voidaan käynnistää normaalisti ja ne toimivat oikein.
Julkaisimme laiteohjelmiston, jossa on korjattu tiedonkäsittelyn hallintaa internet-ympäristön tulevien muutosten varalta.
Suosittelemme päivittämään tulostimen laiteohjelmiston uusimpaan versioon.
Tulostimen laiteohjelmiston voi päivittää verkon kautta itse laitteella tai käyttämällä päivitystyökalua, jonka voi ladata laitteen laiteohjelmistovälilehdestä. Valitse jokin seuraavista menetelmistä, kun haluat päivittää laitteesi laiteohjelmiston.
Ota yhteyttä
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Tilaa korjaus tai huolto
Aloita korjauspyyntö kirjoittamalla tuotteesi alla olevaan kenttään.
Huomautus: Jos olet yritysasiakas, sinulla täytyy olla aktiivinen yritystili, jotta voit lähettää huolto- tai korjauspyynnön Canonille.
Varaa huolto
Lue lisää tarjoamistamme palveluista ja tee palvelupyyntö valitsemalla tuotteesi alta. Palvelut koskevat vain tiettyjä kameroita, objektiiveja ja videotuotteita.
Huomautus: Jos olet yritysasiakas, sinulla täytyy olla aktiivinen yritystili, jotta voit lähettää huolto- tai korjauspyynnön Canonille.
Huolto
Voit pitää laitteet täysin toimintakuntoisina huoltopalveluilla, jotka sisältävät puhdistuksen, tarkistuksen ja säädöt.
Päivitykset
Voit kertoa entistä kiehtovampia tarinoita, kun parannat Canonin valikoitujen EOS-, Cinema EOS- ja XA/XF-kameroiden kuvaustehoa.
PIXMA Print -palvelupaketti
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Tulostimien virhekoodit
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Kameroiden virhekoodit
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Canon-kauppa
Aloitetaan tunnistamalla tuote
Kysymyksesi
Käytä alla olevaa lomaketta, jotta voimme määrittää kysymyksen luonteen.
Korjauksesi
Canon-kauppa
Valitse jokin alla olevista vaihtoehdoista, jotta voimme määrittää kysymyksen luonteen.
Kiitos!
Olemme iloisia siitä, että pystyimme auttamaan sinua
Jos tarvitset lisätietoja, valitse sopiva vaihtoehto alla.
Ota yhteyttä
ma-pe
9.00–17.00
Puhelun hinta on 0.15 snt/min jos soitat kiinteän puhelinverkon liittymästä. Puhelumaksuissa voi olla eroja riippuen puhelinoperaattorista. Ota yhteyttä puhelinoperaattoriisi saadaksesi lisää tietoja.
Seuraavat tiedot on hyvä olla valmiina:
- täydellinen tuotenimi
- laitteen sarjanumero (Tuotteen sarjanumeron selvittäminen)
- tietokoneen käyttöjärjestelmä (Käyttöjärjestelmän tyypin selvittäminen)
- edellisen tukipyynnön viitenumero
Vaihtoehtoinen tapa: Sähköposti
Keskimääräinen vastausaika:
Yleinen/tekninen tuki: 3–5 arkipäivää
Canon Store: 2–4 työtuntia
Suositeltu vaihtoehtoinen tapa: Live Chat
Keskimääräinen vastausaika:
Riippuu asiakaspalvelijan saatavuudesta
Ma–pe 9.00–17.00
Ota yhteyttä
Kysymyksesi luonteen perusteella suosittelemme, että otat meihin yhteyttä chat-palvelussamme. Sivun alareunassa on myös muita yhteysvaihtoehtoja.
Seuraavat tiedot on hyvä olla valmiina:
- Täydellinen tuotenimi
- Laitteen sarjanumero (tuotteen sarjanumeron selvittäminen)
- Tietokoneen käyttöjärjestelmä (käyttöjärjestelmän tunnistaminen)
- Edellisen tukipyynnön viitenumero
Vaihtoehtoinen tapa: Sähköposti
Keskimääräinen vastausaika:
Yleinen/tekninen tuki: 3–5 arkipäivää
Canon Store: 2–4 työtuntia
Suositeltu vaihtoehtoinen tapa: Soita meille
Keskimääräinen vastausaika: 90 sekuntia
Aukioloajat:
Ma–pe 9.00–17.00
Kiitos!
Kysymyksesi on lähetetty Canonin asiakaspalveluun.
Saat hetken kuluttua automaattisen sähköpostiviestin, jossa vahvistetaan tukipyyntösi vastaanotto. Edustajamme pyrkii vastaamaan sinulle 1-2 arkipäivän kuluessa.
Jotkin internet-palveluntarjoajat voivat estää vastaukset ei-toivottuina viesteinä. Varmista, että saat kysymykseesi vastauksen, lisäämällä osoite donotreply@canon-europe.com osoitekirjaasi.
Jos et saa vastausta 1-2 arkipäivän kuluessa, tarkista sähköpostisi roskaposti- tai muut vastaavat kansiot.
Jotkin internet-palveluntarjoajat voivat estää vastaukset ei-toivottuina viesteinä. Varmista, että saat kysymykseesi vastauksen, lisäämällä osoite donotreply@canon-europe.com osoitekirjaasi.
Jos et saa vastausta 1-2 arkipäivän kuluessa, tarkista sähköpostisi roskaposti- tai muut vastaavat kansiot.
Käyttöiän päättyminen
Vaihtoehtoinen tapa: Sähköposti
Keskimääräinen vastausaika:
Yleinen/tekninen tuki: 3–5 arkipäivää
Canon Store: 2–4 työtuntia
Suositeltu vaihtoehtoinen tapa: Soita meille
Keskimääräinen vastausaika: 90 sekuntia
Aukioloajat:
Ma–pe 9.00–17.00
Suositeltu vaihtoehtoinen tapa: Live Chat
Keskimääräinen vastausaika:
Riippuu asiakaspalvelijan saatavuudesta
Ma–pe 9.00–17.00
Vaihto tai korjaus paikan päällä
Tuotteesi voi olla oikeutettu joko paikan päällä tehtävään korjaukseen tai vaihtoon. Ota meihin yhteyttä jollakin seuraavista tavoista.
Vaihtoehtoinen tapa: Sähköposti
Keskimääräinen vastausaika:
Yleinen/tekninen tuki: 3–5 arkipäivää
Canon Store: 2–4 työtuntia
Suositeltu vaihtoehtoinen tapa: Soita meille
Keskimääräinen vastausaika: 90 sekuntia
Aukioloajat:
Ma–pe 9.00–17.00
Suositeltu vaihtoehtoinen tapa: Live Chat
Keskimääräinen vastausaika:
Riippuu asiakaspalvelijan saatavuudesta
Ma–pe 9.00–17.00
Ota yhteyttä
Ota valitsemasi tuotteen mukaan yhteys tukitiimiimme jollakin seuraavista tavoista, jotta voimme auttaa sinua.
Vaihtoehtoinen tapa: Sähköposti
Keskimääräinen vastausaika:
Yleinen/tekninen tuki: 3–5 arkipäivää
Canon Store: 2–4 työtuntia
Suositeltu vaihtoehtoinen tapa: Soita meille
Keskimääräinen vastausaika: 90 sekuntia
Aukioloajat:
Ma–pe 9.00–17.00
Suositeltu vaihtoehtoinen tapa: Live Chat
Keskimääräinen vastausaika:
Riippuu asiakaspalvelijan saatavuudesta
Ma–pe 9.00–17.00
Tukipyynnön tilan tarkistaminen
Tarkista tuki-, huolto- tai korjauspyynnön tila