Tuotteen huolto ja korjaus
Saat kaikki tarvittavat tiedot tuotteen lähettämisestä huoltoon tai korjaukseen. Saat esimerkiksi lisätietoja lähimmän Canon-huollon sijainnista ja tuotteen toimittamisesta huoltoon tai korjaukseen. Jos sinulla on kysyttävää, Usein kysytyt kysymykset -osion vastaukset voivat auttaa.
Korjausaikatiedot
Meille tulee paljon pyyntöjä, joten korjauksissa ja palveluissa on tällä hetkellä viivettä ja korjausaika ei ole kiinteä (lukuun ottamatta CPS-asiakkaitamme).
Pyynnöt voivat kestää keskimäärin 3 viikkoa tai kauemmin osien tai teknikon saatavuuden mukaan.
Jos pyyntö ei ole kiireellinen (eli ei vikaa), suosittelemme viivyttämään tuotteen lähettämistä.
Haluamme varmistaa, että Canon Professional Service / Factory Service Centre keskittyy kaikkiin saatavilla oleviin resursseihin ja ratkaisee mahdolliset häiriöt mahdollisimman nopeasti.
Olemme sitoutuneet varmistamaan, että huolto- ja korjauspyynnöt toteutetaan mahdollisimman nopeasti. Kiitos asiakkuudestasi ja kärsivällisyydestäsi tämän häiriön aikana.
Saat uusimmat tiedot tilanteesta tältä sivulta. Jos tarvitset tukea nopeasti tai mietit jotakin yksittäistä tapausta, tukitiimimme on aina käytettävissä, joten ota meihin yhteyttä.
Huolto- ja korjausprosessi
Jos sinulla on ongelmia tuotteen kanssa, tutustu ensin Canonin tukisivuston käyttöoppaisiin, ladattaviin tiedostoihin, usein kysyttyihin kysymyksiin ja muihin hyödyllisiin vianmääritystietoihin.
Luomalla tilin voit tehdä tukipyyntöjen ja lisäetujen käsittelystä sujuvampaa.
Jos olet yritys, napsauta alla olevaa [BUSINESS/YRITYS]-painiketta ja rekisteröidy tai kirjaudu tilillesi ja käsittele pyyntösi.
Jos olet kuluttaja, voit luoda Canon-tilin tai pyytää sellaista napsauttamalla alla olevaa [CONSUMER/KULUTTAJA] -painiketta.
Sinua pyydetään täyttämään lomake. Jotta tuotteesi varmasti korjataan/huolletaan ja palautetaan sinulle mahdollisimman pian, anna mahdollisimman paljon tietoja.
Tässä vaiheessa sinulle ilmoitetaan asianmukainen sijainti, joka on joko Canon Professional Centre, Canon Factory Centre tai Canonin valtuutettu huoltokumppani.
Tilauksen yhteenvetoon tallennetaan kaikki pyyntösi tiedot, ja se toimitetaan laitteiston mukana. Tulosta se ja lähetä se tuotteidesi mukana, jotta voimme vahvistaa niiden vastaanottamisen ja antaa meille kaikki pyynnön käsittelyyn tarvittavat tiedot.
Jos ongelma ei ratkea, ota yhteyttä ja kysy lisäohjeita.
Varmista, että tuotteesi on pakattu turvallisesti ja lähetä (tai jätä) ne asianmukaiseen huoltopisteeseen.
Katso alla olevista usein kysytyistä kysymyksistä, miten voit pakata tuotteesi turvallisesti, jotta tuotteisiin ei tule lisävaurioita kuljetuksen aikana.
Tiimimme ottaa sinuun yhteyttä, jos tarvitsemme lupasi edetä. Saat sähköpostiviestin, jossa on ohjeet pyynnön tilan seuraamiseen. Voit myös käyttää tiliäsi tilannepäivityksen antamiseen.
Jos pyysit huoltokumppaniltamme palvelua, niiden toiminnot voivat vaihdella.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Pyyntösi perusteella ne joko lähetetään tai valmistellaan noutoa varten.
Jos tarvitset tuotteesi takaisin nopeasti, voit tilata CPS- palvelun (jos olet yritys) tai lisätä siihen pikapalveluja (saatavuus voi vaihdella).
Jos pyysit huoltokumppaniltamme palvelua, niiden toiminnot voivat vaihdella.
En tarvitse korjausta, tarvitsen...
Huolto
Pidä laitteesi täysin toimintakunnossa
Päivitykset
Parantaa valittujen tuotteiden suorituskykyä
Pikapalvelut
Jos sinulla on kiire, tarjoamme sinulle kennon puhdistuksen odottaessa ja nopeammat huoltoajat.
Huolto- ja korjausprosessi
Koska tässä voi olla joitakin maakohtaisia eroja, valitse asuinmaasi maavalitsimen avulla ja lue asuinmaasi tukisivuilla olevat ohjeet.
-
Tutustu ensin tuotetukeen, jonka tiedot voivat olla avuksi ongelmasi ratkaisemisessa. Kun olet valinnut tuotteesi, voit tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin, käyttöoppaisiin ja ohjaimiin sekä ladata ohjelmistoja ja laiteohjelmistoja.
Voit järjestää korjauksen myös alla kuvatulla tavalla.
-
Koska tässä voi olla joitakin maakohtaisia eroja, valitse asuinmaasi maavalitsimen avulla ja lue asuinmaasi tukisivuilla olevat ohjeet.
1 – Pyydä huoltoa tai korjausta
Jos olet yritysasiakas:- Sinulla täytyy olla aktiivinen yritystili, jotta voit lähettää huolto- tai korjauspyynnön Canonille.
- Voit rekisteröidä yritystilin tai kirjautua sisään, jos sinulla on jo yritystili.
- Kun olet kirjautunut yritystilillesi, voit tehdä huolto- tai korjauspyynnön.
Jos olet kuluttaja-asiakas:
- Voit rekisteröidä Canon-tilin tai kirjautua sisään, jos sinulla on jo Canon-tili.
- Kun olet kirjautunut Canon-tilillesi, voit tehdä huolto- tai korjauspyynnön.
- Voit tehdä pyynnön myös siirtymällä kohtaan Järjestä huolto tai Järjestä korjaus.
Järjestelmä opastaa sinua antamaan tarvittavat tiedot (kuten pyyntötyypin, vian tiedot ja ostotodistuksen jne.), ja voit lisätä tuotteita pyyntöösi tarpeen mukaan.
Sinulle ilmoitetaan asianmukainen huoltopiste, joko tuotettasi koskeva Canonin huoltokeskus tai Canonin valtuutettu huoltokumppani. Huomaa, että Canonin valtuutetut huoltokumppanit ovat itsenäisiä organisaatioita, ja siksi niillä on omat käyttöehtonsa. Voit pyytää kumppanilta lisätietoja ennen kuin lähetät tuotteen huoltoa tai korjausta varten.
Tuotteestasi riippuen voimme ohjata sinut ottamaan yhteyttä tukitiimiimme, joka voi tarjota lisäapua.
2 – Kun lähetät huolto- ja/tai korjauspyynnön, tulosta tilauksen yhteenveto ja palauta se tuotteen mukana
Kun olet lähettänyt pyynnön, voit tulostaa tilauksen yhteenvedon, ja saat sen myös sähköpostiin (jos haluat tulostaa sen myöhemmin). Tilauksen yhteenvetoon tallennetaan kaikki pyyntösi tiedot, ja se on toimitettava tuotteen mukana, kun lähetät sen huoltopisteeseen (joko Canonin huoltokeskukseen tai Canonin valtuutetulle huoltokumppanille). Tällöin huoltopiste voi vahvistaa, että tuote on vastaanotettu, ja saa kaikki pyynnön käsittelyyn tarvittavat tiedot.
3 – Varmista, että tuote on pakattu turvallisesti kuljetusta varten
Kun lähetät tuotteen Canonin huoltokeskukseen tai Canonin valtuutetulle huoltokumppanille, et tee sopimusta Canonin kanssa eikä Canon ole näin ollen missään vastuussa kuljetuksen aikana tapahtuvista menetyksistä tai vahingoista.
Suosittelemme pakkaamaan tuotteen turvallisesti ja huolellisesti. Tutustu palvelun kysymysosioon ja katso käyttöoppaasta lähetysohjeet, jotta kuljetuksen aikana ei tapahdu vahinkoja. Tuotteen arvon mukaan lähetyksen vakuuttamista saattaa myös kannattaa harkita. Voit myös viedä tuotteesi henkilökohtaisesti Canonin huoltokeskukseen tai Canonin valtuutetulle huoltokumppanille.
4 – Kun olen lähettänyt tuotteen huollettavaksi tai korjattavaksi, mitä tapahtuu seuraavaksi?
Jos tuote on lähetetty Canonin huoltokeskukseen:
Kun tuote vastaanotetaan, se rekisteröidään järjestelmäämme, ja sinulle lähetetään vastaanoton kuittausviesti.
Kun tilauksesi on käsitelty ja tuotteesi on arvioitu, voimme joko käsitellä pyyntösi heti (huollon ja korjauksen käyttöehtojen mukaisesti) tai tarvittaessa ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää käsittelylle hyväksyntääsi (esim. aika- ja kustannustarjouksen kohdalla).
Tilaus hyväksytään ja huolto- ja korjaussopimus solmitaan, kun aloitamme pyydetyn huollon tai korjauksen, ellemme ole ilmoittaneet sinulle, että emme hyväksy tilaustasi. Tallennamme sopimusehtosi ja lähetämme ne sinulle tilauksen vahvistusviestissä.
Voit tarkistaa pyynnön tilan ja ottaa tarvittaessa yhteyttä Canonin huoltokeskukseen seuraavilla tavoilla:
- Kirjaudu yritystilillesi ja siirry Tuki-osioon.
- Kirjaudu Canon-tilillesi ja siirry Tuki-osioon.
- Jos olet kuluttaja-asiakas etkä ole luonut Canon-tiliä, siirry tukisivustoomme ja valitse Tarkista pyynnön tila.
Jos tuote on lähetetty Canonin valtuutetulle huoltokumppanille:
Huomaa, että Canonin valtuutetut huoltokumppanit ovat itsenäisiä organisaatioita, ja siksi niillä on omat käyttöehtonsa ja prosessinsa. Voit pyytää kumppanilta lisätietoja ennen kuin lähetät tuotteen huoltoa tai korjausta varten.
Huomautus: Edellä olevat tiedot on tarkoitettu vain neuvoiksi asiakkaille, eivätkä ne muodosta minkäänlaista sopimusta Canonin ja asiakkaan välille. Canonin huoltokeskuksen tai Canonin valtuutetun huoltokumppanin käyttöehdot ovat ensisijaisia kaikkiin tällä sivulla oleviin tietoihin nähden.
Huollon ja korjausten usein kysyttyjä kysymyksiä
-
Jos Canon-tuotteesi on huollettava, Canonin huoltokeskukset tarjoavat erilaisia kiinteähintaisia huoltovaihtoehtoja tuotteestasi riippuen:
- Huoltopalvelut: Lisätietoja on huollon sivulla
- Päivityspalvelut: Lisätietoja on päivitysten sivulla
- Pikapalvelut: Lisätietoja on pikapalvelun sivulla
Jos olet yritysasiakas:
- Sinulla täytyy olla aktiivinen yritystili, jotta voit lähettää huoltopyynnön Canonille.
- Voit rekisteröidä yritystilin tai kirjautua sisään, jos sinulla on jo yritystili.
- Kun olet kirjautunut yritystilillesi, siirry Tuki-osioon, jossa on ohjeet palvelupyynnön tekemiseen.
Jos olet kuluttaja-asiakas:
- Voit rekisteröidä Canon-tilin tai kirjautua sisään, jos sinulla on jo Canon-tili.
- Kun olet kirjautunut Canon-tilillesi, voit tehdä huolto- tai korjauspyynnön.
- Voit tehdä pyynnön myös siirtymällä kohtaan Järjestä huolto tai Järjestä korjaus.
Canonin valtuutetut huoltokumppanit voivat tarjota vastaavia palveluja.
-
Jos Canon-tuotteessasi ilmenee vika, meillä on huoltopisteiden verkosto (johon kuuluu Canonin huoltokeskuksia ja Canonin valtuutettuja huoltokumppaneita), joka korjaa tuotteesi Canonin alkuperäisten määritysten mukaisesti.
Jos olet yritysasiakas:
- Sinulla täytyy olla aktiivinen yritystili, jotta voit lähettää huoltopyynnön Canonille.
- Voit rekisteröidä yritystilin tai kirjautua sisään, jos sinulla on jo yritystili.
- Kun olet kirjautunut yritystilillesi, siirry Tuki-osioon, jossa on ohjeet palvelupyynnön tekemiseen.
Jos olet kuluttaja-asiakas:
- Voit rekisteröidä Canon-tilin tai kirjautua sisään, jos sinulla on jo Canon-tili.
- Kun olet kirjautunut Canon-tilillesi, voit tehdä huolto- tai korjauspyynnön.
- Voit tehdä pyynnön myös siirtymällä kohtaan Järjestä huolto tai Järjestä korjaus.
Kaikki verkostomme huoltopisteet voivat vastaanottaa korjauksia joko postitse, lähettipalvelun kautta tai henkilökohtaisesti.
Jos tuotteesi kuuluu Canonin kaupallisen takuun piiriin, kaikki tehdyt korjaukset ovat maksuttomia (sovellettavien takuukeskuksesta löytyvien käyttöehtojen mukaisesti). Jos Canonin kaupallinen takuu ei kata tuotettasi, kaikki suoritetut korjaukset ovat maksullisia.
Kuluttajana sinulla on myös lakisääteisiä oikeuksia, jotka kattavat tuotteiden myynnin. Voit ottaa yhteyttä myyjään, jolta ostit tuotteen, ja keskustella mahdollisista tukivaihtoehdoista, joita myyjä voi tarjota.
-
Jos Canonin kaupallinen takuu on päättynyt tai jos vika ei kuulu takuun piiriin, Canonin huoltokeskukset tarjoavat erilaisia maksullisia korjausvaihtoehtoja tuotteestasi riippuen:
- Kiinteähintainen korjaus: Sinulle kerrotaan kiinteä hinta ennen kuin lähetät tuotteen Canonin huoltokeskukseen. Tämä kiinteä hinta on saatavilla normaalin kulumisen aiheuttamien vikojen yhteydessä, ja se sisältää kaikkien tarvittavien varaosien, työn ja palautustoimituksen kustannukset. Jos vika johtuu muista olosuhteista (esim. iskun tai nesteen aiheuttama vaurio), otamme sinuun yhteyttä ja teemme aika- ja kustannustarjouksen.
- Korjausrajoitus: Voit määrittää korjausrajoituksen (eli korjauksen enimmäishinnan) ennen kuin lähetät tuotteen Canonin huoltokeskukseen, mutta tähän sovelletaan vähimmäisarvoa. Tämä toimii valtuutuksena, jonka perusteella voimme jatkaa korjausta, eikä tarjousta tehdä. Jos korjaus voidaan suorittaa määritettyä korjausrajoitusta alhaisemmalla hinnalla, sinulta veloitetaan vain pienempi summa. Korjausrajoituksen määrittäminen voi lyhentää korjausaikaa, eikä korjauksesta peritä hylkäysmaksua (sovelletaan, jos pyydät aika- ja kustannustarjouksen).
- Aika- ja kustannustarjous: Voit pyytää aika- ja kustannustarjouksen, jossa tuotteen saavuttua Canonin huoltokeskukseen sille tehdään tekninen vianmääritys. Teemme sinulle tarjouksen, jossa kerrotaan tuotteen korjauksen arvioidut kustannukset. Voit joko hyväksyä tai hylätä tarjouksen ennen korjaustyön aloittamista. Jos hylkäät tarjouksen, tarkastuksen kustannusten kattamiseksi voidaan periä hylkäysmaksu.
Kaikkiin maksullisiin korjausvaihtoehtoihin sovelletaan huollon ja korjauksen käyttöehtoja.
Jos sopivin huoltopiste on Canonin valtuutettu huoltokumppani, se voi tarjota myös maksullisen korjauksen. Käytettävissäsi olevat vaihtoehdot voivat kuitenkin vaihdella ja niihin sovelletaan Canonin valtuutettujen huoltokumppaneiden käyttöehtoja.
-
Varmista, että tuote on pakattu turvallisesti ja huolellisesti. Noudata käyttöoppaassa olevia toimitusohjeita.
Jos tuotetta ei valmistella (ja pakata) riittävästi kuljetusta varten, tuote voi vahingoittua kuljetuksen aikana, mikä voi mitätöidä Canonin kaupallisen takuun.
Suosittelemme seuraavia toimenpiteitä ennen tulostintuotteiden lähettämistä:
- ÄLÄ irrota tulostuspäitä, mustesäiliöitä tai värikasetteja tulostimesta. Se voi vahingoittaa tulostinta ja mitätöidä Canonin kaupallisen takuun.
- Kun tulostuspää, muste tai väriaine on vielä asennettu tulostimeen, katkaise virta painamalla ON-painiketta ja irrota virtajohto.
- Irrota kaikki kaapelit. Älä palauta tulostimen mukana mitään kaapeleita, ellei niin pyydetä tekemään.
- MEGATANK-mallit (G-, GM- ja GX-sarjat): katso lisätietoja tulostimen online-oppaan (saatavilla napsauttamalla tätä) kohdasta ”Tulostimen korjaaminen”. Varmista, että ohjeessa mainitut kuljetusta koskevat seikat on huomioitu (kuten musteventtiilit ja pysäyttimet).
- Poista kaikki paperi tulostimesta.
- Vedä sisään tai sulje kaikki paperin luovutus-, kasetti-, takasyöttökannet, asiakirjakannet ja asiakirjan syöttötasot.
- Kiinnitä tulostimen kaikki kannet sopivalla teipillä ja aseta tulostin sitten muovipussiin.
- Suosittelemme maalarinteippiä tai vastaavaa. Älä käytä teippiä, josta jää jäämiä (kuten ruskeaa pakkausteippiä tai ilmastointiteippiä).
- Pakkaa tulostin alkuperäiseen pakkaukseen, jos se on vielä tallella. Varmista, että tulostin on pakattu niin, että se ei pääse liikkumaan pakkauksen sisällä.
- Jos alkuperäistä pakkausta ei ole saatavilla, laita tulostin kaksinkertaiseen (paksuun) laatikkoon ja tue se kuplamuovilla tukevasti paikalleen niin, että se ei liiku laatikossa.
- Laita tilauksen yhteenveto laatikkoon tuotteen kanssa.
- Sulje laatikko vahvalla teipillä. Vahvista pakkausta teippaamalla pakkauksen kansi ja pohja kahdesti.
- ÄLÄ kallista tulostimen sisältävää laatikkoa pakkaamisen jälkeen tai käännä sitä kyljelleen tai ylösalaisin. Tämä saattaa aiheuttaa musteen vuotamisen kuljetuksen aikana ja aiheuttaa lisävaurioita tulostimelle.
- Auttaaksesi lähettipalvelua käsittelemään tulostintasi oikein kuljetuksen aikana, suosittelemme merkitsemään laatikon seuraavasti:
- "TÄMÄ PUOLI YLÖSPÄIN": jotta tulostimen pohja on alaspäin kuljetuksen aikana.
- Lisää myös merkinnät "SÄRKYVÄÄ" ja/tai "KÄSITELTÄVÄ VAROVASTI".
Lisätietoja mustesuihkutulostimen valmistelemisesta kuljetusta varten on tulostimen online-oppaan (saatavilla napsauttamalla tätä) kohdassa ”Tulostimen korjaaminen” ja ”Tulostimen kuljettaminen”.
Suosittelemme suorittamaan seuraavat vaiheet valo- ja videokuvaustuotteille:
- Tallenna mahdolliset asetukset ennen pakkaamista, sillä tuotteen tehdasasetukset on ehkä palautettava korjauksen yhteydessä.
- Irrota lisävarusteet, kuten akut, muistikortit, akkulaturit ja kaapelit (paitsi jos lisävaruste liittyy tuotteen vikaan).
- Varmista, että asetat kameran rungon/objektiivin suojuksen tuotteen päälle. Suojaa kamerasi runko ja objektiivit aina erikseen (eli älä kiinnitä niitä) kuljetuksen aikana. Huomaa, että emme toimita uutta runkoa/objektiivia maksutta korjauksen/huollon jälkeen.
- Pakkaa tuote alkuperäiseen pakkaukseen, jos se on vielä tallella. Varmista, että tuote on pakattu niin, että se ei pääse liikkumaan pakkauksen sisällä.
- Jos alkuperäistä pakkausta ei ole saatavilla, laita tuote tukevaan (pahvi)laatikkoon ja tue se kuplamuovilla paikalleen niin, että se ei liiku laatikossa.
- Laita tilauksen yhteenveto laatikkoon tuotteen kanssa.
- Sulje laatikko vahvalla teipillä. Vahvista pakkausta teippaamalla pakkauksen kansi ja pohja kahdesti.
- Auttaaksesi lähettipalvelua käsittelemään tuotettasi oikein kuljetuksen aikana, suosittelemme merkitsemään laatikon seuraavasti:
- "TÄMÄ PUOLI YLÖSPÄIN": jotta tuotteen pohja on alaspäin kuljetuksen aikana.
- Lisää myös merkinnät "SÄRKYVÄÄ" ja/tai "KÄSITELTÄVÄ VAROVASTI".
-
Jos olet lähettänyt tuotteesi Canonin huoltokeskukseen, voit tarkistaa korjauksen tai huollon tilan seuraavilla tavoilla:
- Kirjaudu yritystilillesi ja siirry Tuki-osioon.
- Kirjaudu Canon-tilillesi ja siirry Tuki-osioon.
- Jos olet kuluttaja-asiakas etkä ole luonut Canon-tiliä, siirry tukisivustoomme ja valitse Tarkista pyynnön tila.
Jos olet lähettänyt tuotteesi Canonin valtuutetulle huoltokumppanille, pyydä tilapäivitys suoraan kyseiseltä kumppanilta. -
Siinä epätodennäköisessä tilanteessa, että korjauksen jälkeen ilmenee edelleen ongelmia, ota yhteyttä Canonin huoltokeskukseen, sillä korjauksille on takuu huollon ja korjauksen käyttöehtojen mukaisesti.
Jos lähetit tuotteesi Canonin valtuutetulle huoltokumppanille, ota yhteyttä kyseiseen kumppaniin.
-
Suosittelemme, että vain Canonin ammattihuoltokeskukset tai valtuutetut huoltokumppanit tekevät korjaukset, sillä tuotteen turvallinen korjaaminen saattaa edellyttää erikoistyökaluja ja ohjelmistoja. Tarvittaessa voit ostaa aitoja Canon-varaosia ammattimaisista Canon-huoltokorjaamoistamme tai valituilta valtuutetuilta Canon-huoltokumppaneilta tai varaosien jälleenmyyjiltä seuraavasti:
Vain yrityksille:
EET GroupYrityksille ja yksityisasiakkaille:
Overall -
Olemme sitoutuneet varmistamaan, että tuotteillemme on tukea saatavilla mahdollisimman pitkään. Kun Canon on poistanut tuotteen myynnistä, pyrimme varmistamaan, että varaosia on saatavilla seuraavasti:
TUOTEVALIKOIMA MALLI VUOTTA Digitaalinen järjestelmäkamera EOS 1D -sarja, EOS 5D -sarja 7 Muut EOS-sarjat 5 PEILITTÖMÄT KAMERAT EOS R -sarja 7 EOS M -sarja 5 OBJEKTIIVIT EF-L-sarja, RF-L-sarja, DO-sarja, TS-E-sarja ja CN-E-sarja 7 Kaikki muut objektiivisarjat 5 SALAMALAITTEET Kaikki Speedlite-mallit 5 KOMPAKTIKAMERAT PowerShot G -sarja 5 PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS 5 VIDEOKAMERAT LEGRIA-sarja; X-sarja (XF, XA, XL, XH; XC); ME-sarja; ML-sarja ja Cinema EOS -sarja 7 Lisävarusteet: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400, CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7 PROJEKTORIT XEED-sarja, LV-sarja ja LX-sarja 7 KIIKARIT Kaikki kiikarit 5 TULOSTIMET PIXMA- ja MAXIFY-sarjat (ei koske alla lueteltuja malleja) 5 i-SENSYS-sarja 7 SKANNERIT CanoScan-sarja 5 MUUT TUOTTEET Kaikki valokuvauksen lisävarusteet, objektiivit (vain EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); PowerShot-sarja (ei edellä mainitut mallit); IXUS-sarja; videokuvauksen lisävarusteet ja objektiivit (ei edellä mainitut mallit); projektorien lisävarusteet ja objektiivit; laskimet; PIXMA-tulostimet (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx ja TS5xxx); SELPHY CP -sarja; Zoemini-sarja, IVY REC ja skannerit (CanonScan LiDE -sarja ja P 2XX -sarja) Ei varaosia
Jos meidän ei ole mahdollista hankkia tarvittavaa varaosaa tänä aikana, varmistamme, että asiakkaillemme toimitetaan vaihtoehtoinen ratkaisu.
-
Säännöllinen huolto pitää tuotteesi huippukunnossa ja mahdollistaa toiminnan odotettujen standardien mukaisesti, mikä takaa parhaat tulokset kuvattaessa ja voi vähentää korjaustarpeen riskiä. Lue lisää huollosta ja siitä, miten voit varmistaa, että laitteesi ovat aina toimintakunnossa.
Laitteen huoltaminen valmistajalla ennen myyntiä varmistaa, että tuote on huippukunnossa, mikä lisää uuden omistajan luottamusta. Tämä takaa optimaalisen toiminnan ja luotettavuuden, parantaa tuotteen yleistä arvoa ja lisää varmuutta sen suorituskykyyn.
Canon Professional Service Centre ja Factory Service Centre
Lisää tietoja tiimistä ja toimitiloista saat paikallisesta Canon Professional Service Centre tai Factory Service Centre.
Tarvitset ehkä myös
Ota yhteyttä
Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse
Huolto ja korjaus
Etsi lähin Canon-huolto ja lue lisätietoja huoltokäytännöistämme.
Kierrätys
Lue lisää Canonin värikasettien kierrätysohjelmasta
Canon-tili
Rekisteröi tuotteesi ja hallitse Canon-käyttäjätiliäsi