Huoltokäytäntö
Korjaushinnat, prosessi ja lomake. Ennen kuin lähetät tuotteen korjattavaksi, tutustu korjausprosessiimme.
Canon Factory Service Center (FSC) -huoltokeskukset ovat Canonin omistamia. Uskomme vakaasti, että asiakkaamme ansaitsevat parasta mahdollista asiakaspalvelua ja tukea käyttäessään Canon-tuotteitaan.
Jokaisessa Canonin FSC-huoltokeskuksessa työskentelee huippukoulutettuja teknikoita, jotka käyttävät uusimpia työkaluja ja laitteita tehokkaassa ympäristössä. FSC-huoltokeskukset on suunniteltu tarjoamaan laaja valikoima palveluita, jotka tukevat Canonin tuotteiden huoltoa ja korjausta.
Voit järjestää tuotteen korjauksen seuraavasti sen mukaan, oletko yritys- vai kuluttaja-asiakas:
Jos olet kuluttaja-asiakas:
Jos Canonin kaupallinen takuu on päättynyt tai jos vika ei kuulu takuun piiriin, Canonin huoltokeskukset tarjoavat tuotemallista riippuen erilaisia maksullisia korjausvaihtoehtoja, kuten kiinteähintainen korjaus, enimmäishinta tai kustannusarvio.
Kaikkiin maksullisiin korjausvaihtoehtoihin sovelletaan huollon ja korjauksen käyttöehtoja.
Korjaushinnat, prosessi ja lomake. Ennen kuin lähetät tuotteen korjattavaksi, tutustu korjausprosessiimme.
Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen
Puhelin: +358 20 366 466
ma-pe: 8.00–12.00 ja 13.00–15.30
Ennen kuin lähetät tuotteesi Canon Factory Service -huoltokeskukseen, lue käyttöehdot.
Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse
Rekisteröi tuotteesi ja hallitse Canon ID -käyttäjätiliäsi
Etsi lähin Canon-huolto ja lue lisätietoja huoltokäytännöistämme.