Canon Professional Service Center

Canon Camera

Korjausaikatiedot

Meille tulee paljon pyyntöjä, joten korjauksissa ja palveluissa on tällä hetkellä viivettä ja korjausaika ei ole kiinteä (lukuun ottamatta CPS-asiakkaitamme).


Pyynnöt voivat kestää keskimäärin 3 viikkoa tai kauemmin osien tai teknikon saatavuuden mukaan. 


Jos pyyntö ei ole kiireellinen (eli ei vikaa), suosittelemme viivyttämään tuotteen lähettämistä. 


Haluamme varmistaa, että Canon Professional Service / Factory Service Centre keskittyy kaikkiin saatavilla oleviin resursseihin ja ratkaisee mahdolliset häiriöt mahdollisimman nopeasti. 


Olemme sitoutuneet varmistamaan, että huolto- ja korjauspyynnöt toteutetaan mahdollisimman nopeasti. Kiitos asiakkuudestasi ja kärsivällisyydestäsi tämän häiriön aikana. 


Saat uusimmat tiedot tilanteesta tältä sivulta. Jos tarvitset tukea nopeasti tai mietit jotakin yksittäistä tapausta, tukitiimimme on aina käytettävissä, joten ota meihin yhteyttä.

Mikä on Canon Professional Service Centre?

Canon Professional Service Centre (PSC) -huoltokeskukset ovat Canonin omistamia ja ylläpitämiä. Uskomme vakaasti, että asiakkaamme ansaitsevat parasta mahdollista asiakaspalvelua ja tukea käyttäessään Canon-tuotteitaan.
 
Jokaisessa Canonin PSC-huoltokeskuksessa työskentelee huippukoulutettuja teknikoita, jotka käyttävät uusimpia työkaluja ja laitteita tehokkaassa ympäristössä. PSC-huoltokeskukset on suunniteltu tarjoamaan laaja valikoima palveluita, jotka tukevat Canonin tuotteiden huoltoa ja korjausta.
 
Miksi kannattaa käyttää Canon PSC-keskusta?
Suosittelemme, että kaikki huollot ja korjaukset tehdään ammattitasolla, jotta tuote ei vaurioidu. 
 
Canonin PSC-keskuksissa on erikoistyökaluja ja ohjelmistoja, joita koulutetut teknikkomme käyttävät huipputasoiseen palvelukseen.

Palveluvalikoima

Huolto ja korjaus

Huolto- ja korjaushinnat, prosessi ja lomake. Ennen kuin lähetät tuotteen huollettavaksi tai korjattavaksi, tutustu huolto- ja korjausprosessiimme.

Huolto

Voit pitää laitteet täysin toimintakuntoisina huoltopalveluilla, jotka sisältävät puhdistuksen, tarkistuksen ja säädöt.

Päivitykset

Voit kertoa entistä kiehtovampia tarinoita, kun parannat Canonin valikoitujen EOS-, Cinema EOS- ja XA/XF-kameroiden kuvaustehoa.

Express

Jos sinulla on kiire, tarjoamme sinulle kennon puhdistuksen odottaessa ja nopeammat huoltoajat.

Takuu

Takuuehdot, usein kysytyt kysymykset ja yhteystiedot.

Korjattavat ja huollettavat tuotteet

Canon Professional Service Center -huoltokeskukset korjaavat ja huoltavat monenlaisia Canon-tuotteita, kuten:

  • Kamerat ja objektiivit (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokamerat ja objektiivit (Cinema EOS, LEGRIA, XA-/XF-/ME-sarja)
  • Objektiivit TV-lähetyksiin
  • Näytöt ammattilaisille
  • Etäohjattava PTZ
  • Kiikarit
  • Projektorit
  • Muut tuotteet (Zoemini, laskimet, projektorit jne.)

Huomaa, että emme ehkä voi tarjota tiettyjä palveluita joillekin tuotteille, esimerkiksi jos niiden varaosia ei enää ole saatavilla.

Canon Camera
PSC Video

Ota yhteyttä

Canon Professional Service Center
Krokslätts Fabriker 16,
431 37
Mölndal – Ohjeet


Tel: +46 8 519 923 69

Mail: psc.service@canon.se


Vain huoltoon ja korjaukseen liittyvät ongelmat – jos sinulla on muita kysymyksiä, tutustu tukisivustoomme.


Aukioloajat:

Ma–to: 9.00–16.00
Pe 9.00–15.00


Suljettu juhlapäivinä.

Käyttöehdot

Ennen kuin lähetät tuotteesi Canon Professional Service Center -huoltokeskukseen, tutustu käyttöehtoihin.

Lue lainaehdot, ennen kuin lainaat tuotteen meiltä.

Tarvitset ehkä myös

Ota yhteyttä

Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse

Huolto ja korjaus

Etsi lähin Canon-huolto ja lue lisätietoja huoltokäytännöistämme.

Kierrätys

Lue lisää Canonin värikasettien kierrätysohjelmasta

Canon-tili

Rekisteröi tuotteesi ja hallitse Canon-käyttäjätiliäsi